Klam telefonmand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

LinLin

TbCp skriver:

Der er rigtig mange dagplejere der bliver ringet op af en mand der spørger om sådan noget.... heldigvis har han aldrig haft ringet til mig... det er simpelthen så klamt altså!

Mon det er den samme...? Kan se du bor i Odense...

Han må have set nogle institutionsbleer på et tidspunkt for han kunne helt præcist sige hvilke motiver der var på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Diana...

Ej det er altså bare klamt især når det er så mange. Kan man ikke melde det? 

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Dictes mor skriver:

Hvor klam er han lige. Kan du ikke true med politiet eller noget, for han er da alt for ulækker! Eller gå over til en nabo og få en mand til at tage den og give ham en sviner?

Helt vildt

Han lyder retarderet - den måde han snakker på...

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Diana... skriver:

Ej det er altså bare klamt især når det er så mange. Kan man ikke melde det? 

Det ved jeg ikke - tror du politiet gider bruge tid på sådan noget...?

Anmeld

8. august 2010

charlottekri

hvis du melder det til politiet er jeg ret sikker på at de kan finde ham, for de kan gå ind og se hvem der ringer, selvom det er hemmeligt nummer... det er jo faktisk chikane det der...

Anmeld

8. august 2010

LinLin

charlottekri skriver:

hvis du melder det til politiet er jeg ret sikker på at de kan finde ham, for de kan gå ind og se hvem der ringer, selvom det er hemmeligt nummer... det er jo faktisk chikane det der...

Har slukket min tlf nu, men hvis han ringer når jeg tænder den igen har jeg også tænkt mig at ringe til politiet - tænk hvis han har tænkt sig at blive ved hele natten

Anmeld

8. august 2010

merichs

Kan man ikke bede ens tlfselskab om at blokere for bestemte opkald?

Anmeld

8. august 2010

TbCp

Mor til David skriver:

Mon det er den samme...? Kan se du bor i Odense...

Han må have set nogle institutionsbleer på et tidspunkt for han kunne helt præcist sige hvilke motiver der var på

Det er vist mest dagplejere i jylland (måske nordjylland) som jeg ved han har ringet til....

Det er meget meget sært!

Anmeld

8. august 2010

Gustavsmor

Ej hvor vildt...det lyder sgu da sært. Ej sikke en klam stodder. Er helt mundlam efter at have læst at nogle gør sådan noget. Jeg ville ringe til politiet......

Anmeld

8. august 2010

Ansemusen

Mor til David skriver:

Er lige blevet ringet op af en mand (tror jeg - selvom det er en lys stemme...) der lagde ud med at spørge om jeg havde en pusletaske til salg (hvilket jeg har ) Det siger jeg så ja til, hvorefter han spørger om jeg så også har nogle brugte bleer ?!?!?

Det mest klamme ved det er at han også har haft ringet ned i den vuggestue jeg arbejder - for et år siden ca. !!!

Hvad fanden gør man ved sådan noget? Han bliver ved med at ringe!

Ad hvor klamt!!! Der var også engang en der rignede til mig, fordi jeg havde en BH til salg på nettet. Han spurgte om den var brugt, hvortil jeg svarede nej, da den var helt ny. Han spurgte så om han kunne få mig til at gå lidt rundt i den. Blev så chokeret at jeg lagde på. Bagefter fik jeg dog lidt dårlig samvittighed, for han var jo egentlig slet ikke klam i sin måde at spørge på og kunne høre at det havde krævet meget af ham at ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.