Klam telefonmand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.846 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. august 2010

LinLin

Er lige blevet ringet op af en mand (tror jeg - selvom det er en lys stemme...) der lagde ud med at spørge om jeg havde en pusletaske til salg (hvilket jeg har ) Det siger jeg så ja til, hvorefter han spørger om jeg så også har nogle brugte bleer ?!?!?

Det mest klamme ved det er at han også har haft ringet ned i den vuggestue jeg arbejder - for et år siden ca. !!!

Hvad fanden gør man ved sådan noget? Han bliver ved med at ringe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Snefnug1984

Er lige blevet ringet op af en mand (tror jeg - selvom det er en lys stemme...) der lagde ud med at spørge om jeg havde en pusletaske til salg (hvilket jeg har ) Det siger jeg så ja til, hvorefter han spørger om jeg så også har nogle brugte bleer ?!?!?

Det mest klamme ved det er at han også har haft ringet ned i den vuggestue jeg arbejder - for et år siden ca. !!!

Hvad fanden gør man ved sådan noget? Han bliver ved med at ringe!

Ej for fanden ham er jeg sku også blevet ringet op af engang i vuggestuen. Han ville bare lige fortælle, at han altså havde været ovre i vores skraldespand og taget nogle af vores brugte bleer... fuck det var klamt! Han sagde vidst at han hed Rasmus og havde en ret fin stemme af en mand at være, synes jeg..

Ved at på min telefon, kan jeg blokerer for nr. der ringer til mig, som ikke er i min telefonbog

Anmeld

8. august 2010

LinLin

JordbærBlomst skriver:

Ej for fanden ham er jeg sku også blevet ringet op af engang i vuggestuen. Han ville bare lige fortælle, at han altså havde været ovre i vores skraldespand og taget nogle af vores brugte bleer... fuck det var klamt! Han sagde vidst at han hed Rasmus og havde en ret fin stemme af en mand at være, synes jeg..

Ved at på min telefon, kan jeg blokerer for nr. der ringer til mig, som ikke er i min telefonbog

Ja det sagde han også da han ringede til min vuggestue

Og så fortalte en af de andre pædagoger at han også havde ringet ned i den institution hendes søster arbejder i - den ligger i Silkeborg!

Anmeld

8. august 2010

Snefnug1984

Mor til David skriver:

Ja det sagde han også da han ringede til min vuggestue

Og så fortalte en af de andre pædagoger at han også havde ringet ned i den institution hendes søster arbejder i - den ligger i Silkeborg!

Ej men det er sgu da for klamt altså.. syge fantasier..

Anmeld

8. august 2010

LinLin

JordbærBlomst skriver:

Ej men det er sgu da for klamt altså.. syge fantasier..

Hmm.. Kan ikke lige finde noget med at afvise bestemte opkald..

Jeg tager tlf men siger ikke noget - så lægger han på efter 3 sek. Har ringet 10 gange nu!  OMG!

Anmeld

8. august 2010

Snefnug1984

Mor til David skriver:

Hmm.. Kan ikke lige finde noget med at afvise bestemte opkald..

Jeg tager tlf men siger ikke noget - så lægger han på efter 3 sek. Har ringet 10 gange nu!  OMG!

Hmm hvis han bliver ved, ville jeg, næste gang han ringer, sige at hvis han ikke snart stopper, så ringer du til politiet? Eller bare afvise, når han ringer op.. ringer han fra hemmeligt nr? Ellers skulle din kæreste/mand prøve at tage telefonen

Anmeld

8. august 2010

LinLin

JordbærBlomst skriver:

Hmm hvis han bliver ved, ville jeg, næste gang han ringer, sige at hvis han ikke snart stopper, så ringer du til politiet? Eller bare afvise, når han ringer op.. ringer han fra hemmeligt nr? Ellers skulle din kæreste/mand prøve at tage telefonen

Ja det er fra hemmeligt nummer - min kæreste er desværre på arbejde

Han ringer hurtigere igen de gange jeg har afvist ifht til dem hvor jeg har taget den og ikke sagt noget...

Anmeld

8. august 2010

Snefnug1984

Mor til David skriver:

Ja det er fra hemmeligt nummer - min kæreste er desværre på arbejde

Han ringer hurtigere igen de gange jeg har afvist ifht til dem hvor jeg har taget den og ikke sagt noget...

Øvøv hvor er det træls.. måske du bare skal lade den ringe.. eller sluk din mobil en times tid måske?

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

Hvor klam er han lige. Kan du ikke true med politiet eller noget, for han er da alt for ulækker! Eller gå over til en nabo og få en mand til at tage den og give ham en sviner?

Anmeld

8. august 2010

TbCp

Der er rigtig mange dagplejere der bliver ringet op af en mand der spørger om sådan noget.... heldigvis har han aldrig haft ringet til mig... det er simpelthen så klamt altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.