jerntilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

klmf

Caroline86 skriver:

tak

Tror det er rigtigt nok de ikke skal have det hvis de får mme, i øvrigt, men de skal vist hvis de bliver ammet...

Nå, vi får svaret i morgen

Når du ammer, skal du give hende jern - MME er jernberiget, så os flaskemødre skal kun til det hvis de små banditter ikke vil have flaske mere, så vi ikke kan nå de 400 ml

Sådan en har jeg forøvrigt, så jeg vil gerne høre en update på de pulvere der, jeg er ikke så meget til de dråber, det bliver vist noget værre noget

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Pige2009

Laura får bare jerndråber i hendes havregrød om morgenen, så her har vi ikke haft nogen problemer med svineri eller deslige

K.h. Linda

Anmeld

9. august 2010

louise8723

lotchen skriver:

Når du ammer, skal du give hende jern - MME er jernberiget, så os flaskemødre skal kun til det hvis de små banditter ikke vil have flaske mere, så vi ikke kan nå de 400 ml

Sådan en har jeg forøvrigt, så jeg vil gerne høre en update på de pulvere der, jeg er ikke så meget til de dråber, det bliver vist noget værre noget

Knus Charlotte

nemlig

fik det samme svar ved min SP..

Anmeld

9. august 2010

MorTilGustav

Jeg drypper bare dråberne i en skefuld grød om morgenen (ligesom med d-dråberne) og så er der intet svineri

Anmeld

9. august 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Får hun ikke noget jern nu? Albert har fået det lige siden, vi kom hjem fra Neo. Er det mig, der har misforstået noget?

Nope nope, Albert skal ha´det pga. han er ftf...

(måske du har fået svar på det, men har ikke lige læst de andres svar)

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Tante Lilla :) skriver:

Nope nope, Albert skal ha´det pga. han er ftf...

(måske du har fået svar på det, men har ikke lige læst de andres svar)

Tak Trine. 

Det er så lækkert med alle jer erfarne mødre!

Anmeld

9. august 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Tak Trine. 

Det er så lækkert med alle jer erfarne mødre!

Ja det er rart at kunne få råd af andre :)

Men du skal huske at Albert følger et "andet" program pga ftf.

og lige et tip, du kan med fordel fortsætte med ACD-dråberne, istedet for at starte med alm. D-dråber ;)

Anmeld

9. august 2010

SiLiMiMa

Caroline86 skriver:

men det er jo svært at vide hvor meget mælk hun får når jeg ammer Det kræver jo at jeg malker ud og giver hende det på flaske, og det er vist lige bøvlet nok

Synes bestemt min sp sagde at hun skal have jern fra 6 mdr...

undskyld jeg blander mig  det er kun hvis de får MME (mindst 400 ml) at de ikke skal ha ekstra jern (fordi MMe er beriget med jern osv). Hvis de kun får bryst, skal de har jern.

heise

Anmeld

9. august 2010

Lærke90

Vi har ikke haft problemer med at give hende dråberne.

Hun får det sammen med sin morgenmad, hvor jeg drypper dråberne oven på en ske med mad, så er det væk efter 2 skefulder og det sviner ikke..

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Tante Lilla :) skriver:

Ja det er rart at kunne få råd af andre

Men du skal huske at Albert følger et "andet" program pga ftf.

og lige et tip, du kan med fordel fortsætte med ACD-dråberne, istedet for at starte med alm. D-dråber

Ja, det er rigtigt, men det er lidt forvirrende, for han er jo ftf, så vi skal tage vores forbehold, men SP'en siger indimellem, at vi ikke skal tænke på ham som ftf...   Jeg synes, at det er svært at finde ud af, hvornår jeg skal og ikke skal... 

Ok, har det med dråberne også noget med ftf at gøre? Troede bare, at det var det, man skulle give Jeg kan godt mærke, at jeg er helt ny mor i baby-biksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.