jerntilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Nu bliver Laura jo 6 mdr lige om hjørnet (Hvor fanden blev tiden af?) og skal til at have jern tilskud...

Jeg har hørt at man kan få det som pulver i portionspakker og at det skulle være noget nemmere end dråberne (og mindre grissende ).

Hvad er Jeres erfaringer?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Banditten´s mor

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Nu bliver Laura jo 6 mdr lige om hjørnet (Hvor fanden blev tiden af?) og skal til at have jern tilskud...

Jeg har hørt at man kan få det som pulver i portionspakker og at det skulle være noget nemmere end dråberne (og mindre grissende ).

Knus Caroline

Det hedder "babyfer" og kan fåes på apoteket. I følge en veninde der har testet det, skulle det ikke smage af noget.

Og jo, de der jerndråber er noget værre griseri!

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Knus Caroline

Får hun ikke noget jern nu? Albert har fået det lige siden, vi kom hjem fra Neo. Er det mig, der har misforstået noget?

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Får hun ikke noget jern nu? Albert har fået det lige siden, vi kom hjem fra Neo. Er det mig, der har misforstået noget?

nej, hun får d-vitamin.. jern er først fra 6 mdr, søde

Anmeld

8. august 2010

patella

Ranarupta skriver:

Er din søn for tidligt født? For så er det derfor. Børn der ikke er født for tidligt, får det først fra 6 måneder... ) (jeg kan ikke få lov at trække smilyer ind)

Anmeld

8. august 2010

patella

patella skriver:

Er din søn for tidligt født? For så er det derfor. Børn der ikke er født for tidligt, får det først fra 6 måneder... ) (jeg kan ikke få lov at trække smilyer ind)

...hov de smilyer driller 

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

nej, hun får d-vitamin.. jern er først fra 6 mdr, søde

Jeg nævnte det lige for Nicolai herhjemme og han gav mig ret i, at Sp'en har sagt det til os - så jeg har ikke bildt mig selv noget ind

Men det må være som Patella siger: altså fordi han er for tidligt født

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

patella skriver:

Ja, det er han.

Mange tak

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Jeg nævnte det lige for Nicolai herhjemme og han gav mig ret i, at Sp'en har sagt det til os - så jeg har ikke bildt mig selv noget ind

Men det må være som Patella siger: altså fordi han er for tidligt født

ja, det må være derfor... det har jeg jo ikke sat mig så meget ind i, må jeg indrømme

går det godt med Jer?

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

Næ, hvorfor skulle du også det?

Ja, det går godt. Albert er såå dejlig, men tror, at vi har tigerspring pt... En hel uge før tid. (hvis det da er muligt?) Det er hårdt, men heldigvis er det til at klare.

Hvad med jer? Tænk, nu er din lille fis tæt på de 6 mdr. Synes ikke det er så længe siden, at du fik din nye titel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.