jerntilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Næ, hvorfor skulle du også det?

Ja, det går godt. Albert er såå dejlig, men tror, at vi har tigerspring pt... En hel uge før tid. (hvis det da er muligt?) Det er hårdt, men heldigvis er det til at klare.

Hvad med jer? Tænk, nu er din lille fis tæt på de 6 mdr. Synes ikke det er så længe siden, at du fik din nye titel...

Ja, Laura har det også med at springe tidligere end der står i bøgerne

Vi har det skønt! Nyder vores nye hjem og vores "lille" mus der bare bliver større og større og dygtigere og dygtigere Tænk, hun tog sine første kravletag forleden!

Jeg er nødt til at gå ind og lure billeder af din smuksak! Ligger der på din profil, søde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

louise8723

så længe de får mindst 400ml mme eller bryst behøver de da ikke jern mener jeg at have læst mig frem til?

Anmeld

8. august 2010

Moderator

louise4060 skriver:

så længe de får mindst 400ml mme eller bryst behøver de da ikke jern mener jeg at have læst mig frem til?

men det er jo svært at vide hvor meget mælk hun får når jeg ammer Det kræver jo at jeg malker ud og giver hende det på flaske, og det er vist lige bøvlet nok

Synes bestemt min sp sagde at hun skal have jern fra 6 mdr...

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

Ja, Laura har det også med at springe tidligere end der står i bøgerne

Vi har det skønt! Nyder vores nye hjem og vores "lille" mus der bare bliver større og større og dygtigere og dygtigere Tænk, hun tog sine første kravletag forleden!

Jeg er nødt til at gå ind og lure billeder af din smuksak! Ligger der på din profil, søde?

Ok. Det er nok det så. Det passer faktisk godt ind i vores planer så, da han skal døbes på søndag Og det ville bare være så synd, hvis han skulle være så ked af det, dér.

Ihh, hvor dejligt med det hele! Og hvor er det bare stort, at hun har taget hul på kravleriet! 

Næ, der ligger faktisk ikke nogen på min profil herinde - det må jeg da lige få lavet om på

Anmeld

8. august 2010

louise8723

Caroline86 skriver:

men det er jo svært at vide hvor meget mælk hun får når jeg ammer Det kræver jo at jeg malker ud og giver hende det på flaske, og det er vist lige bøvlet nok

Synes bestemt min sp sagde at hun skal have jern fra 6 mdr...

det kan også godt være.. mener bare at have hørt det.. men ja min sp kommer imorgen og så må jeg forhøre mig

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Ok. Det er nok det så. Det passer faktisk godt ind i vores planer så, da han skal døbes på søndag Og det ville bare være så synd, hvis han skulle være så ked af det, dér.

Ihh, hvor dejligt med det hele! Og hvor er det bare stort, at hun har taget hul på kravleriet! 

Næ, der ligger faktisk ikke nogen på min profil herinde - det må jeg da lige få lavet om på

ja, jeg lurede godt lige at der var MEGET tomt

Åh, nyd nu hvert eneste sekund... det går bare alt alt for hurtigt

Anmeld

8. august 2010

Moderator

louise4060 skriver:

det kan også godt være.. mener bare at have hørt det.. men ja min sp kommer imorgen og så må jeg forhøre mig

du må meget gerne lige give lyd herinde når du har spurgt hende, hvis du gider!?

Jeg får nemlig ikke sp-besøg for efter hun er blevet 6 mdr, og må jo hellere komme i gang hvis hun skal have det

Anmeld

8. august 2010

louise8723

Caroline86 skriver:

du må meget gerne lige give lyd herinde når du har spurgt hende, hvis du gider!?

Jeg får nemlig ikke sp-besøg for efter hun er blevet 6 mdr, og må jo hellere komme i gang hvis hun skal have det

skal jeg da gerne gøre

Anmeld

8. august 2010

Moderator

louise4060 skriver:

skal jeg da gerne gøre

tak

Tror det er rigtigt nok de ikke skal have det hvis de får mme, i øvrigt, men de skal vist hvis de bliver ammet...

Nå, vi får svaret i morgen

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

ja, jeg lurede godt lige at der var MEGET tomt

Åh, nyd nu hvert eneste sekund... det går bare alt alt for hurtigt

Så er der kommet lidt billeder

Ja, vi nyder det i fulde drag - det er helt utroligt, hvad sådan en lille guldklump, kan gøre ved én! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.