Hvor ofte lufter i hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg er altså nu ret sikker på at hun har en have til vovsen

Inde i fare op, så lyt og spørg ind til det..

Det kan jo være den ene tur hun går er på halvanden time eller hvad ved jeg. Og at den ellers har adgang til have..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Risen

Altså to gange dagligt kommer de ned og tisser osv.. Men går minium 1 gang dagligt en længere tur med dem.. Nu er mine hunde chihuahuaer så en gåtur til kiosken kan nærmest gøre det.. hehe

Anmeld

8. august 2010

SpunkenJo

Loppe skriver:

Jeg skal måske lige tilføje, at vi har en dejlig lukket have, hvor hun frit kan færdes.  Så det er altså kun gå-turer i den "virkelige verden" det omhandler...

Så gør du ligesom vi gør.

Vores hundebasse trives, og er altid glad. Er helt sikker på det er helt fint med den ene gåtur, når hun også ar adgang til haven
- ellers er vi da selv galt på den....

Anmeld

8. august 2010

Ina33

s.tina skriver:

Jeg er altså nu ret sikker på at hun har en have til vovsen

Inde i fare op, så lyt og spørg ind til det..

Det kan jo være den ene tur hun går er på halvanden time eller hvad ved jeg. Og at den ellers har adgang til have..

Anmeld

8. august 2010

Ina33

Og så tilføjer jeg også lige at den ene tur jeg går med hende, er på 1-1½ time.  

Anmeld

8. august 2010

Delilah

Sabina92 skriver:

præcis, syntes det er dyrplageri

- Da jeg gik arbejdesløs gik jeg 6km ca. men den om dagen.

TIL JER ANDRE: Lad være med at anskaf jer en hund hvis tiden ikke er der til den.

Nemlig. Det er også en af grundene til jeg ikke har anskaffet mig en hund. Har alt for lidt tid at give den!

Min mor klarer det sådan at hun går turen om morgenen med hunden, så tager min lillebror og lufter hunden når han kommer hjem fra skole og hendes mand lufter så hunden når han kommer hjem fra arbejde om aftenen.

Det er et rigtig godt koncept i min verden og alle i familien får lov at hygge sig med ham

Anmeld

8. august 2010

Sabina92

Delilah skriver:

Nemlig. Det er også en af grundene til jeg ikke har anskaffet mig en hund. Har alt for lidt tid at give den!

Min mor klarer det sådan at hun går turen om morgenen med hunden, så tager min lillebror og lufter hunden når han kommer hjem fra skole og hendes mand lufter så hunden når han kommer hjem fra arbejde om aftenen.

Det er et rigtig godt koncept i min verden og alle i familien får lov at hygge sig med ham

Og Han nyder det bare (:

- Det er så dejligt.

Anmeld

8. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vores bliver luftet 2*30 min hver dag. Derudover har han en have at hygge sig i.

Anmeld

8. august 2010

Pia.

Fast tre gange dagligt... Selvom jeg har have vil jeg ikke have de laver noget i den - de kommer ud morgen - når jeg står op - eftermiddag alt imellem kl. 12-15 og så en aften godnat tur inden sengetid... Her hen over sommeren har der nogen gange været en ekstra tur i det skønne vejr eller en tur til vandet...

I går var jeg i København hele dagen og der fik jeg min mor til at gå tur med dem begge to - de keder sig hurtigt (især den unge han hund) og når han keder sig laver han dumme ting, så for lidt ture her hjemme = ødelagte spiste ting..

Før i tiden kunne jeg godt springe en går tur over og smide hundene i haven, men det blev ris til egen røv så jeg har ikke så mange valg muligheder mere...

Knus Pia.

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

Hmm jamen jeg er også af den holdning at hunde swkal lufte 2 gange dagligt, på gårtur, ikke i haven.

Men her snakker vi også mere dem der bor udenfor de landlige distrikter. Bor man på landet og hunden har mange mange kvm at boltre sig på, kan en enkelt gåtur nogle gange gøre det.

Men generelt skal en hund gås med morgen eftermiddag og lille aftentur. Og så er der lige de rocker gamle hunde...de kan jo så ike så godt holde til de store gåture, så de kan evt være undtaget lidt:-)

Har man ikke tid/gider aldrig til at gå med sin hund skal man ikke have den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.