Der kom en pakke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Se så her :

Der er lavet en rigtig heppe smily

Så det er bare om at få rystet de pompomer.

Ahahaha Den har jeg ikke set før! Dét er en rigtig NS-smiley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Barbamama

Karo skriver:

Se så her :

Der er lavet en rigtig heppe smily

Så det er bare om at få rystet de pompomer.

Ha ha ha fedt!!!! Den skal jeg da næsten have som signatur! Nu håber jeg du er klar til en bebs Kitty for med pomponer går det sgu stærkt!!! Hæng dem op et sted hvor du går forbi og så vil luften få dem til at lave en heppe-bølge for dig. Det gjorde min bedste veninde og hun skal føde d. 19.aug!!! Ja ja de virker sgu dem der!!! He he. Sikke en dejlig pakke at få. Det var en god ide de fik!

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Ha ha ha fedt!!!! Den skal jeg da næsten have som signatur! Nu håber jeg du er klar til en bebs Kitty for med pomponer går det sgu stærkt!!! Hæng dem op et sted hvor du går forbi og så vil luften få dem til at lave en heppe-bølge for dig. Det gjorde min bedste veninde og hun skal føde d. 19.aug!!! Ja ja de virker sgu dem der!!! He he. Sikke en dejlig pakke at få. Det var en god ide de fik!

Er de så stærke Jamen, så bliver jeg da gravid inden behandlingen Jeg har overvejet at hænge dem op over min side ag sengen, så kan de drysse baby-støv på mig om natten, mens jeg sover

Anmeld

9. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Er de så stærke Jamen, så bliver jeg da gravid inden behandlingen Jeg har overvejet at hænge dem op over min side ag sengen, så kan de drysse baby-støv på mig om natten, mens jeg sover

Nååårh det var sødt tænkt!!! Ja Trine havde dem vidst også i soveværelset. He he he

Anmeld

9. august 2010

ooo

Hvor er det en fin og meget symbolsk pakke du har modtaget Kitty.

Jeg håber så meget at den virker hurtigt, så vi kan se billeder af en lille killing herinde snart.

Og ja, det er vildt at være en del af en så støttende gruppe herinde, ligesom dig er jeg også glad for at jeg lavede snigeren, blev jo inspireret af at du meldte dig på banen, så det er faktisk din skyld at jeg er herinde.

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Jeg håber så meget at den virker hurtigt, så vi kan se billeder af en lille killing herinde snart.

Og ja, det er vildt at være en del af en så støttende gruppe herinde, ligesom dig er jeg også glad for at jeg lavede snigeren, blev jo inspireret af at du meldte dig på banen, så det er faktisk din skyld at jeg er herinde.

Og det er jeg MEGET glad for du er!

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

Jeg er også rigtig glad for, at du tog bagdøren ind ...og blev her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.