kitty skriver:
... Med posten i morges. Den var blomstret, og afsendt fra skovene ved Faaborg. Der kommer altid gode forsendelser fra Faaborg, men denne har fået en helt speciel plads i mit hjerte 
Efter en længere kamp med det blomstrede klister (læs hyldepapiret, som også pynter en kommode), fandt jeg en kuvert og indholdet af pakken. De 3 magiske ting, der skal hjælpe os på rejsen for at vinde lykken og finde barnet. Michella's magiske ponpon'er, Maluccas styrkegivende armbånd og Trines kærlighedssten, en Rosenkvartz. Og så fældede jeg en tåre. Tænk at netop de ting var sendt til mig. Som om jeg ikke allerede havde fået mere støtte end jeg kunne håbe
I kuverten var et kort, skrevet om de 3 magiske ting, der skal bruges som hjælp og kraftkilder i kampen om kærlighedsbarnet som for alvor starter nu.... Og jeg blev meget rørt. Det samme gjorde manden, der derefter udtrykte: Hun virker sød, hende der sendte pakken! Og ja, jeg kan kun give ham ret!
Eventyrfortællingen i kortet fik denne afslutning:
" Og husk så, at i I ikke bare har én Gudmor til at trylle græskar om til guldkaretter, men et helt hold!"
Og ja, det er intet mindre end fantastisk, og herfor er vi meget, meget taknemmelige!!
Løvehjerte-prinsessen og den tro væbner, Hallur
og selvfølgelig har du et kæmpe kæmpe heppekor! vi er lige her allesammen og vi støtter dig gennem den rejse i er begyndt!!!