Der kom en pakke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

oo

kitty skriver:

Jeg tror Per har ret!

Og tænk at ponpon'erne har hjulpet Dicte på vej, og nu rumpenissen... Og nu ligger de her, hvor jeg kan se dem... Det lover godt

hov nej, de har ikke hjulpet Dicte på vej, men en anden af Michellas veninder, der ligesom os to (og Camilla) har måttet kæmpe for sit barn hun har vist termin omkring nu, faktisk. de virker ret effektivt, de ponponer, sku jeg hilse og sige, så vær forberedt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

lion

Ja det erer en dejlig gruppe kvinder der er herinde.

De hjælper en når man er nede, kommer med gode råd og de hepper på en.

De er glade på ens vegne når man f.eks skriver at ens barn har lært at gå.

Så ja vi hepper på  dig.  Krydset fingre herfra.

Dejligt at du sneg dig herind. Fru kat

Anmeld

9. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

... Med posten i morges. Den var blomstret, og afsendt fra skovene ved Faaborg. Der kommer altid gode forsendelser fra Faaborg, men denne har fået en helt speciel plads i mit hjerte

Efter en længere kamp med det blomstrede klister (læs hyldepapiret, som også pynter en kommode), fandt jeg en kuvert og indholdet af pakken. De 3 magiske ting, der skal hjælpe os på rejsen for at vinde lykken og finde barnet. Michella's magiske ponpon'er, Maluccas styrkegivende armbånd og Trines kærlighedssten, en Rosenkvartz. Og så fældede jeg en tåre. Tænk at netop de ting var sendt til mig. Som om jeg ikke allerede havde fået mere støtte end jeg kunne håbe

I kuverten var et kort, skrevet om de 3 magiske ting, der skal bruges som hjælp og kraftkilder i kampen om kærlighedsbarnet som for alvor starter nu.... Og jeg blev meget rørt. Det samme gjorde manden, der derefter udtrykte: Hun virker sød, hende der sendte pakken! Og ja, jeg kan kun give ham ret!

Eventyrfortællingen i kortet fik denne afslutning:

" Og husk så, at i I ikke bare har én Gudmor til at trylle græskar om til guldkaretter, men et helt hold!"

Og ja, det er intet mindre end fantastisk, og herfor er vi meget, meget taknemmelige!!

Løvehjerte-prinsessen og den tro væbner, Hallur

hvor er det bare dejligt! man bliver helt varm indeni!

og selvfølgelig har du et kæmpe kæmpe heppekor! vi er lige her allesammen og vi støtter dig gennem den rejse i er begyndt!!!

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

hov nej, de har ikke hjulpet Dicte på vej, men en anden af Michellas veninder, der ligesom os to (og Camilla) har måttet kæmpe for sit barn hun har vist termin omkring nu, faktisk. de virker ret effektivt, de ponponer, sku jeg hilse og sige, så vær forberedt på det

Hov Så har jeg vist misforstået noget. Men det vigtigste er at Dicte kom til verden!! Og det gør rumpenissen også nu! Ih altså, måske der snart er en lille skattegris på vej herhjemme.. Det er jo lige om hjørnet! (Venter på at klinikken ringer tilbage på min telefonsvarer-tilmelding)

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

lion skriver:

Ja det erer en dejlig gruppe kvinder der er herinde.

De hjælper en når man er nede, kommer med gode råd og de hepper på en.

De er glade på ens vegne når man f.eks skriver at ens barn har lært at gå.

Så ja vi hepper på  dig.  Krydset fingre herfra.

Dejligt at du sneg dig herind. Fru kat

TAK Helene!

Ja, her kan vi dele alt. Det er SKØNT!

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det bare dejligt! man bliver helt varm indeni!

og selvfølgelig har du et kæmpe kæmpe heppekor! vi er lige her allesammen og vi støtter dig gennem den rejse i er begyndt!!!

Ja, og det betyder så evigt meget, for kræfterne varierer i styrke må siges. Igår var jeg ved at gå helt kold, og kunne bare sætte mig og græde. Stresset dag på arbejde, og reaktionen fra sidste uges telefon-fnidder med klinikken kom frem. Men så kom jeg hjem og så pakken, og så vendte det lidt igen. For ja, der er nogen der hepper, selv når jeg ikke kan hænge sammen!

Nu venter vi på at få datoen for "rejsestart".. Meldte os til på telefonsvareren fredag, så de skulle gerne ringe idag med datoer... Jeg viger ikke fra telefonen!

Anmeld

9. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ja, og det betyder så evigt meget, for kræfterne varierer i styrke må siges. Igår var jeg ved at gå helt kold, og kunne bare sætte mig og græde. Stresset dag på arbejde, og reaktionen fra sidste uges telefon-fnidder med klinikken kom frem. Men så kom jeg hjem og så pakken, og så vendte det lidt igen. For ja, der er nogen der hepper, selv når jeg ikke kan hænge sammen!

Nu venter vi på at få datoen for "rejsestart".. Meldte os til på telefonsvareren fredag, så de skulle gerne ringe idag med datoer... Jeg viger ikke fra telefonen!

har du sådan noget "afslapnings musik" ? eller kender du nogen som kan massere?

jeg synes du skal tage dig lidt til og få slappet godt og grundigt af!

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

har du sådan noget "afslapnings musik" ? eller kender du nogen som kan massere?

jeg synes du skal tage dig lidt til og få slappet godt og grundigt af!

Jeg skal til akkupunktur i morgen. Overvejer at tage en tur i solarie idag, bare for at slappe helt af og blive varmet igennem. Ikke noget jeg gør ofte, men det er max afslapning. For ja, jeg trænger til at slappe HELT af!

Musikken var ikke så dum en idé. Det kunne jeg måske låne på biblioteket!

Tak for rådene Det er dejligt at andre kan minde mig om det, når jeg glemmer det selv..

Anmeld

9. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg skal til akkupunktur i morgen. Overvejer at tage en tur i solarie idag, bare for at slappe helt af og blive varmet igennem. Ikke noget jeg gør ofte, men det er max afslapning. For ja, jeg trænger til at slappe HELT af!

Musikken var ikke så dum en idé. Det kunne jeg måske låne på biblioteket!

Tak for rådene Det er dejligt at andre kan minde mig om det, når jeg glemmer det selv..

jeg kan varmt anbefale noget afslapning:0) og fysisk træning:0) synes man får det godt bagefter! og man får udløst nogle endorfiner... så det hele ser lysere ud! (men det ved du vel, du ved jo en del om kroppen)

Anmeld

9. august 2010

Karo

Se så her :

Der er lavet en rigtig heppe smily

Så det er bare om at få rystet de pompomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.