Der kom en pakke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

oo

jeg tænkte rigtig meget over det - det med NS'erne - den anden dag da du smsede mig og sagde at du var blevet vred og meget ked af det over en tråd hvor folk var begyndt at fortælle dig om alternative måder at få dit barn på. jeg måtte jo straks læse den og det slog mig meget hurtigt, at alle de fra NS der havde skrevet i tråden omhyggeligt forsikrede dig om, at du VIL blive mor og du SKAL kæmpe og ikke give op. hvis ikke jeg havde haft de her damer det sidste halvandet år, så ved jeg virkelig ikke hvor jeg havde været. jeg tror jeg var endt i et meget dybere hul da vi mistede det første barn end jeg gjorde, fordi jeg fik lov til bare at fortælle og fortælle og fortælle om hvor ondt det gjorde og hvor uretfærdigt det var. og da jeg nåede et sted hvor jeg troede jeg ikke havde flere kræfter, der fik jeg ikke blot armbånd og ponponer med posten (så jeg også sad og hylede), men der var også en af pigerne der tog tjansen og gav mig et ordentligt los i røven og mindede mig om, hvad det var vi kæmpede for!

det er simpelthen runde-karma det vi har herinde og alligevel blir man overrasket over når det rammer een selv, selvom man har været med til at sende litervis ud i NS-universet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Dictes mor

Og din mand har ret, hun virker sød hende som sendte den pakke Per har ytret noget meget i stil med det, for jeg har jo fortalt ham meget om Trine og Søren, og en dag viste jeg ham et billede af dem inde på facebook, hvortil han smilede glad og udbrød: "Hvor ser de bare rare ud, sådan nogle rigtig hyggelige og søde mennesker." Og ja Per plejer at være en ret god menneske-kender, og jeg er jo tilbøjelig til at give ham ret

Anmeld

8. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Og din mand har ret, hun virker sød hende som sendte den pakke Per har ytret noget meget i stil med det, for jeg har jo fortalt ham meget om Trine og Søren, og en dag viste jeg ham et billede af dem inde på facebook, hvortil han smilede glad og udbrød: "Hvor ser de bare rare ud, sådan nogle rigtig hyggelige og søde mennesker." Og ja Per plejer at være en ret god menneske-kender, og jeg er jo tilbøjelig til at give ham ret

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

msax skriver:

Pakker er dejlige - specielt dem man ikke lige regnede med at få og dem som varmer så meget som dem I/vi giver hinanden.

Og ja, du ha ret helt heppe hold bag dig, og vi hopper og danser kun for dig når du ber os om det. Og vi kan hoppe højt...

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste der er glad for at du har lavet en sniger og "hænger ud" med os andre herinde...

SMIL fra Mette

TAK, Mette!

Jeg håber storken har leveret en velskabt baby hos Jer nu, og der er total lykke, dét hvor I er!

Knus

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

ihh hvor er det en fantastisk pakke at få.
Helt vildt skønt..

Det SKAL lykkedes for jer søde og nu har du alle hjælpemidlerne med
Og ja et helt hold der støtter dig i alt det i skal igennem nu her.

Stort knus til dig og det var dælme godt du lavede snigeren

Tak, Sarah!

Det er bare rart at have så mange at læne sig op ad, når man hænger med mulen og mister troen. Men det er ikke muligt at miste troen i længere tid ad gange, for jeg bliver altid hevet op ad hullet igen! Og det er jeg meget taknemlig for!!

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg tænkte rigtig meget over det - det med NS'erne - den anden dag da du smsede mig og sagde at du var blevet vred og meget ked af det over en tråd hvor folk var begyndt at fortælle dig om alternative måder at få dit barn på. jeg måtte jo straks læse den og det slog mig meget hurtigt, at alle de fra NS der havde skrevet i tråden omhyggeligt forsikrede dig om, at du VIL blive mor og du SKAL kæmpe og ikke give op. hvis ikke jeg havde haft de her damer det sidste halvandet år, så ved jeg virkelig ikke hvor jeg havde været. jeg tror jeg var endt i et meget dybere hul da vi mistede det første barn end jeg gjorde, fordi jeg fik lov til bare at fortælle og fortælle og fortælle om hvor ondt det gjorde og hvor uretfærdigt det var. og da jeg nåede et sted hvor jeg troede jeg ikke havde flere kræfter, der fik jeg ikke blot armbånd og ponponer med posten (så jeg også sad og hylede), men der var også en af pigerne der tog tjansen og gav mig et ordentligt los i røven og mindede mig om, hvad det var vi kæmpede for!

det er simpelthen runde-karma det vi har herinde og alligevel blir man overrasket over når det rammer een selv, selvom man har været med til at sende litervis ud i NS-universet

Det er det bedste velmente los i røven jeg nogen sinde har fået

Som jeg skrev til Sarah, så er det umuligt at miste troen på at det lykkes mere end kort tid ad gangen. Der er ALTID en opmuntrende hilsen, eller en kommentar der sætter tankerne igang, og vender det hele lidt på hovedet. Og det gør det SÅ meget nemmere at overleve. Også herhjemme. At vi kan få afløb for vores negative tanker hos andre, så vi ikke ødelægger hinanden og forholdet med det.. SåI er en vigtig livline!!

Jeg er beæret over at være et led i kæden allerede! Og jeg lover at vogte tingene med næb og klør, og sender det videre i rækken, når der melder sig modløshed og mangel på styrke hos en anden.

Tak fordi du er dig, Trine!

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Jeg tror Per har ret!

Og tænk at ponpon'erne har hjulpet Dicte på vej, og nu rumpenissen... Og nu ligger de her, hvor jeg kan se dem... Det lover godt

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Jeg tror Per har ret!

Og tænk at ponpon'erne har hjulpet Dicte på vej, og nu rumpenissen... Og nu ligger de her, hvor jeg kan se dem... Det lover godt

De har nu aldrig været her forbi sådan rigtigt, men de er blevet heppet med på mine vegne

Jeg håber, at de virker for jer, for I SKAL bare have det lille vidunderbarn

Anmeld

8. august 2010

ChatH

kitty skriver:

... Med posten i morges. Den var blomstret, og afsendt fra skovene ved Faaborg. Der kommer altid gode forsendelser fra Faaborg, men denne har fået en helt speciel plads i mit hjerte

Efter en længere kamp med det blomstrede klister (læs hyldepapiret, som også pynter en kommode), fandt jeg en kuvert og indholdet af pakken. De 3 magiske ting, der skal hjælpe os på rejsen for at vinde lykken og finde barnet. Michella's magiske ponpon'er, Maluccas styrkegivende armbånd og Trines kærlighedssten, en Rosenkvartz. Og så fældede jeg en tåre. Tænk at netop de ting var sendt til mig. Som om jeg ikke allerede havde fået mere støtte end jeg kunne håbe

I kuverten var et kort, skrevet om de 3 magiske ting, der skal bruges som hjælp og kraftkilder i kampen om kærlighedsbarnet som for alvor starter nu.... Og jeg blev meget rørt. Det samme gjorde manden, der derefter udtrykte: Hun virker sød, hende der sendte pakken! Og ja, jeg kan kun give ham ret!

Eventyrfortællingen i kortet fik denne afslutning:

" Og husk så, at i I ikke bare har én Gudmor til at trylle græskar om til guldkaretter, men et helt hold!"

Og ja, det er intet mindre end fantastisk, og herfor er vi meget, meget taknemmelige!!

Løvehjerte-prinsessen og den tro væbner, Hallur

Ihhh det er bare så stort hvordan folk er herinde, det er bare så rart.

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

8. august 2010

otlitrom

Chatarina skriver:

Ihhh det er bare så stort hvordan folk er herinde, det er bare så rart.

Kæmpe kram fra mig

Det er bare helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.