hvor meget hjælper jeres mænd til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Anonym trådstarter

med den lille? vores dreng er 7 uger i morgen og det er mig der klarer det hele stort set. op om natten, ble skift, badning, legetid, det hele og får kun hjælp med et Suuk fordi han så skal forlade computeren. tænker bare gider du overhovedet din dreng mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har fået al den hjælp jeg har bedt om og mere til.. Daniel har været, og er, helt fantastisk til at hjælpe til med det hele (både husholdning, og Laura) og han nyder det Virker bestemt ikke som om han synes det er en byrde eller noget

Jeg synes da du skal tage en snak med manden din og fortælle ham du føler dig alene med det og om ikke han vil hjælpe dig!?

Anmeld

7. august 2010

Liljesilas

Min dreng på 7 uger får flaske (jeg kan ikke amme) og derfor kan min mand hjælpe alt det til han vil. Det gør han også, han er f.eks. bedre til at stå op om natten, og han hjælper stadig meget om dagen, så jeg vil sige at vi gør lige meget begge to.. Jeg synes du skal have en alvorlig samtale med ham, når man får en bette ny, så har man et ansvar over for den bette, men også over for dig! Jeg havde taget en lang og alvorlig snak med ham, og spurgt hvorfor han gør som han gør, og forklaret hvordan jeg ønskede han hjalp til osv. Jeg ville derfor også fortælle ham, at jeg ikke ville blive i et forhold hvor man ikke satte lige meget pris på hinanden. Men det er også bare mig...

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Altså den første tid hvor jeg var på barsel og ammet osv der var det selvfølgelig mig der gjorde det meste. Og natterene var mine da jeg var hjemme og han arbejder. Men når han kom hjem fra arbejdet har han altid være næsten lige så meget med. Lige nu er han mere med end jeg er da jeg ikke har det så godt. 

Anmeld

7. august 2010

mrsMary

Enten er han lidt fødsels-depri-ramt eller også skal han have et spark bagi....tal sammen!

Anmeld

7. august 2010

Margorie

Vi laver lige meget.. Sådan har det altid været, både med huset og ungerne. Jeg er sku ingen tjenestepige

Anmeld

7. august 2010

Dictes mor

Per hjælper meget, men det er jo klart at han skal på arbejde, og så er det jo mest mig, fordi han er træt om aftenen. Men jeg synes nu han laver meget!

Anmeld

7. august 2010

Lise

Min mand vil gerne hjælpe med den lille (knap 5 mdr), men han har bare ikke "taget" på ham, og det ender atid med at ungen skriger - så det er nemmere at jeg bare gør det hele... Sådan var det også med den store, som er tre år.

Til gengæld er min mand en fantastisk far for ham på tre - og bliver det også for den lille... han kan bare ikke det der med babyer  Det har altså ikke noget at gøre med manglende interesse eller at han sidder ved computeren...

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

med den lille? vores dreng er 7 uger i morgen og det er mig der klarer det hele stort set. op om natten, ble skift, badning, legetid, det hele og får kun hjælp med et Suuk fordi han så skal forlade computeren. tænker bare gider du overhovedet din dreng mand?

Vi har været 2 fra dag et.. Min kæreste har også altid spillet meget computer, men da asta kom til var alt andet bare ligemeget

Synes simpelthen du skal slå i bordet, og sig nu letter du fandeme røven og tager ansvar

Anmeld

7. august 2010

B&J

Min kæreste er også helt computer nød.. ihhihihi men hvis der er et eller andet eller daniel er vågen slukker han straks og går ind og tager ham hvis jeg ikke gør det ind i mellem og ble skift ja tror det går lige op eller ja jeg tager det jo mere tit da han arbejder men når han er hjemme gør jeg lige så meget som han gør.....

men syntes helt klart du skal snakke med din fyr om det for måske kan han ikke helt forholde sig til det i nu eller ja hvem ved.... snak med  ham det kan jo altid hjælpe lidt... for klart du ikke skal det hele selv det er hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.