Har I set?? Mary...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

A.

npn skriver:

Hvorfor skulle det være bedre med en præsident? Tror du ikke sådan får lige så mange penge og andre frynsegoder?

fordi det er man vælger selv ikke en som er bare der og nej de tjener ikke  flere milioner og lever ikke gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

A.

Mumto3 skriver:

Hmmm. jeg ved heller ikke hvad de tjener, men jeg må sige at jeg har ondt af dem.

De kan INTET vælge selv. De er på hele tiden, folk forventer alt muligt af dem, samtidig med at mange er sure på dem over at 'de får for meget, og laver for lidt'.

Jeg har lige været inde og se deres nye bolig på amalienborg. Til det kan jeg kun sige

Det er så rædselsfuldt så man tror det er løgn. Jeg havde forventet et stort flot slot. Jeg havde forventet at jeg blev misundelig og tænkte: Næ, her ville jeg rigtig gerne bo. Gid det var mig.

Men det var så rædselsfuldt grimt, at jeg er rystet. Det er fuldstændig umuligt at indrette!!! Alle rum er for det første meget mindre end man skullle tro på sådan et slot, og dernæst er der mellem 3 og 5 dobbelte fløjdøre i samtlige rum. Der er ca. 1 m mellem hver dør. Det gør at der er ingen vægge, du kan ikke hænge et eneste billede op nogen steder. Fordi det er fredet, må de ikke blænde nogle døre. Det rum som Droning Ingrid brugte som soveværelse, havde 'kun' 3 dobbelte fløjdøre, hvoraf den ene havde gitter men ingen glas for. Uha, jeg havde ikke lyst til at have et soveværelse som for det første var gennemgangslokale, og for det andet at jeg ikke engang havde en dør jeg kunne lukke!!!

De moderne malerie som de har fået malet, ser pæne ud på de fotografier, men i virkeligheden er de grimme. Rigtig grimme. F.eks. har de fået malet et billlede fra krigen i Ahganistan i deres dagligstue. På billedet er der to danske soldater der bliver sprængt ihjel af en bombe. Ikke om jeg gad sidde i min stue og kigge på to mennekser der bliver slået ihejl. Mary og Frederik har flere gange bedt om at få det lavet om, og det er også blevet rettet til, men er altså stadig endt med to mennekser der bliver sprængt i stykker. -Og de må ikke få det fjernet eller lavet om!!! Det er statens ejedom, og derfor må de ikke selv bestemme. Så er der værelser med hæslige gamle brodrerede vægtæpper og så moderne kunst lige ved siden af, og prismelysekroner i loftet. Det passer bare overhovedet ikke sammen!!! det er forvirrende og grimt.

Mange tror at de har det som blommen i et æg, og det er jo også den facade de skal vise frem. Men jeg tror overhovedet ikke det er spor fedt at leve som de gør!!!

Så personligt er jeg bare glad for at de gider gøre det kæmpe stykke arbejde som de gør for Danmark. Der skal nok komme en dag hvor de ikke orker mere, og SÅ tror jeg at folk begynder at kunne se hvor meget de har betydet for Danmark i positiv retning.

jeg er slet ikke i tvivl om at de er noget lort at være kongeligt men mary har så slev bestemme at går ind i den familie

Anmeld

8. august 2010

Lotus86

A. skriver:

fordi det er man vælger selv ikke en som er bare der og nej de tjener ikke  flere milioner og lever ikke gratis

Kongehuset er der jo heller ikke bare, de sidder jo ikke bare og glor mens pengene strømmer ind. Og hvor er det lige du ved fra at en præsident ikke tjener millioner??

Anmeld

8. august 2010

A.

npn skriver:

Kongehuset er der jo heller ikke bare, de sidder jo ikke bare og glor mens pengene strømmer ind. Og hvor er det lige du ved fra at en præsident ikke tjener millioner??

puha en som kan ikke tåle at andre har ikke den samme mening..

nå ja de glor bare ikke men de laver heller ikke noget hårdt i forholdt til andre..tro mig præsident tjener ikke så mange milioner hvor skulle de komme fra han lever ikke fra folks skattepenge har ikke frit benzin og alt andet..og han har heller ikke så mange mennesker som arb i hans hof eller sådan noget..så det er jo umuligt at tjene så mange milioner

Anmeld

8. august 2010

Lotus86

A. skriver:

puha en som kan ikke tåle at andre har ikke den samme mening..

nå ja de glor bare ikke men de laver heller ikke noget hårdt i forholdt til andre..tro mig præsident tjener ikke så mange milioner hvor skulle de komme fra han lever ikke fra folks skattepenge har ikke frit benzin og alt andet..og han har heller ikke så mange mennesker som arb i hans hof eller sådan noget..så det er jo umuligt at tjene så mange milioner

Jeg kan skam sagtens tåle at andre har en sneen mening, men jeg må vel gerne spørge ind til det?

Og tror nu nok en præsident har pænt mange folk under sig, og hvem tror du betaler for, at USA's præsident feks kan bo i Det Hvide Hus??

Anmeld

8. august 2010

A.

så det er godt at vi bor i dk og ikke usa og det er også noget helt andet end kongehuset det kan man ikke sammenligne på den måde efter min mening og han alver da også meget mere end kongehuset laver da

Anmeld

8. august 2010

Lulle25

A. skriver:

så det er godt at vi bor i dk og ikke usa og det er også noget helt andet end kongehuset det kan man ikke sammenligne på den måde efter min mening og han alver da også meget mere end kongehuset laver da

Ej prøv lige og hør her, hvis du ikke tror at præsidenten tjener mange penge må du da have slugt søm. Han bor i det hvide hus, hvem mon betaler det? har har egen jumbo jet,han har et hav af sikkerhedsfolk, folk der passer børnene, en kone der har sagt sit job op og til sidst tror jeg så ikke du skal regne med at en præsidenten ikke har frynsegoder. Præsidenten har også eget landsted (kan ikke huske navnet) som bliver passet af andre både når han er der og når han ikke er der. Og lur mig om hans privat chafføre, så ikke har fået et benzinkort oven i hatten Jeg siger ikke præsidentens job ikke er hårdt og at frynsegoderne ikke er velfortjent, men blev nødt til at smide en kommentar til dem der tror præsidenten f.eks ikke får gratis benzin

Anmeld

8. august 2010

A.

Lulle25 skriver:

Ej prøv lige og hør her, hvis du ikke tror at præsidenten tjener mange penge må du da have slugt søm. Han bor i det hvide hus, hvem mon betaler det? har har egen jumbo jet,han har et hav af sikkerhedsfolk, folk der passer børnene, en kone der har sagt sit job op og til sidst tror jeg så ikke du skal regne med at en præsidenten ikke har frynsegoder. Præsidenten har også eget landsted (kan ikke huske navnet) som bliver passet af andre både når han er der og når han ikke er der. Og lur mig om hans privat chafføre, så ikke har fået et benzinkort oven i hatten Jeg siger ikke præsidentens job ikke er hårdt og at frynsegoderne ikke er velfortjent, men blev nødt til at smide en kommentar til dem der tror præsidenten f.eks ikke får gratis benzin

altså som sagt så bor vi lige idk ike i usa så det er noget helt andet og jeg tro ikke lige frem at præsident tjener så mange milioner som alle til sammen i kongehuset

Anmeld

8. august 2010

Lulle25

A. skriver:

altså som sagt så bor vi lige idk ike i usa så det er noget helt andet og jeg tro ikke lige frem at præsident tjener så mange milioner som alle til sammen i kongehuset

Det er så igen din mening men synes nu det er lidt sjovt du skriver han ikke har fri benzin, så kan man virkelig fornemme hvor meget du er informeret omkring præsidenten nå jeg takker af for i aften skal op 5.30 i morgen

Anmeld

8. august 2010

A.

Lulle25 skriver:

Det er så igen din mening men synes nu det er lidt sjovt du skriver han ikke har fri benzin, så kan man virkelig fornemme hvor meget du er informeret omkring præsidenten nå jeg takker af for i aften skal op 5.30 i morgen

altså hvis han kører i sin egen privat bil så betaler han selv benzin i hvertfaldt hvis han ikke snyder det går de fx der hvor jeg kommer fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.