Har I set?? Mary...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Lotus86

Sussie&Lilje skriver:

Det var jo så heller ikke det vi snakkede om, men lad os lade det ligge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Ox.

npn skriver:

Det var jo så heller ikke det vi snakkede om, men lad os lade det ligge

Ja lad os hellere det

Anmeld

8. august 2010

A.

npn skriver:

Hvad er det de gør, som er at nasse på samfundet?

de betaler jo ikke noget som helst får har de børn. imens andre blivr nødt til droppe drømmen om børn nr 3 eller 4 pga økonomi så de bliver bare ved at lave børn det er ganske gratis for dem det er jo os som betaler for deres børn

Anmeld

8. august 2010

Lotus86

A. skriver:

de betaler jo ikke noget som helst får har de børn. imens andre blivr nødt til droppe drømmen om børn nr 3 eller 4 pga økonomi så de bliver bare ved at lave børn det er ganske gratis for dem det er jo os som betaler for deres børn

Jeg er ikke helt sikker på at jeg helt forstår hvad du mener, men jeg tror nu ikke ligefrem de bliver ved med at 'lave' børn, bare fordi det ikke koster dem noget. Og nu er det jo ikke dem selv der har bestemt at tingene er som de er, vi 'almindelige' danskere får jo også penge når vi får børn.

Anmeld

8. august 2010

A.

npn skriver:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg helt forstår hvad du mener, men jeg tror nu ikke ligefrem de bliver ved med at 'lave' børn, bare fordi det ikke koster dem noget. Og nu er det jo ikke dem selv der har bestemt at tingene er som de er, vi 'almindelige' danskere får jo også penge når vi får børn.

ja vi får penge og så bliver det skeret (staves) ned så mange af familier bliver ramt vi skal betale for bh vs osv osv osv og hvis de havede ganske alm job som vi har så tro ikke at de vil beslutte sig for flere børn efter som det blev skeret så meget ned

Anmeld

8. august 2010

A.

npn skriver:

o ja selvfølgeligt har de ikke bestemt det selv meeen de tjener alt for meget i forhold til hvad de laver

Anmeld

8. august 2010

Lotus86

A. skriver:

o ja selvfølgeligt har de ikke bestemt det selv meeen de tjener alt for meget i forhold til hvad de laver

Ved du da præcis hvad de laver?

De er jo en kæmpe reklame for Danmark, jeg er ret sikker på, at de penge kongehuset får, dem får Danmark igen grundet den pr de udgør, specielt når de besøger andre lande.

Anmeld

8. august 2010

A.

npn skriver:

De er jo en kæmpe reklame for Danmark, jeg er ret sikker på, at de penge kongehuset får, dem får Danmark igen grundet den pr de udgør, specielt når de besøger andre lande.

de har ikke en rimelig løn efter min mening

Anmeld

8. august 2010

Lulle25

A. skriver:

Hvad tjener de da? Jeg er en af dem der synes de gør et godt stykke arbejde for danmark og de er meget menneskelige og bruger deres fritid med deres børn. De har jo så ikke 1 års barsel for det er der ikke tid til, mener Mary havde maks 3 mdr før hun skulle ud i verden igen og det må da være hårdt at sige nå lille baby nu må du overlades til nany for mor skal på job. De har mange fordele men med fordele kommer der også ulemper. Synes det er fantastisk de skal have tvillinger og 4 børn er da et godt antal det kunne jeg da godt tænke mig hvis manden kunne overtales.

Noget helt andet er at jeg ikke synes de nasser på samfundet men det er der mange andre der gør, dem der ikke bidrager en skid til samfundet der er på kontanthjælp på 3. år og ikke gider arbejde.

kh Louise 

Anmeld

8. august 2010

Lulle25

npn skriver:

Enig synes de gør e godt stykke arbejde og det er da deres arbejde der er med til at gøre Danmark populær

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.