Tato med vores forbogstaver?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

skoust

tak skal du have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hej tøser..

Jeg har længe gerne ville have en tatovering der symboliserede min og min mands kærlighed.. kun for min egen skyld, noget der vil gøre mig glad

Jeg overvejer vores forbogstaver på hoften i en feminin skrift og med lidt fyld omkring den. Vil det være et godt sted eller er der andet der vil være bedre?!

Og hvor ondt gør det ved hoften?

Jeg har forresten ikke lige lyst til at høre om negative kommentare til at jeg har valgt hans og mit bogstav... ved mange synes det er dumt.. er det måske også, men en gang i livet må man gerne leve lidt farligt og når jeg virkelig er så sikker som man nu kan blive på det skal være os resten af livet... ja hvorfor så ikke gøre det

Jeg synes det lyder rigtig romantisk

Har selv lige fået lavet min datters initialer lige over anklen på ydersiden af benet og det er den af mine tattoos, der betyder mest

Anmeld

7. august 2010

Risen

Vil også råde dig til at lade vær med at få lavet den på hoften før du har fået alle dine børn.. ellers kan det hurtigt så en anden form.. hihi

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jeg synes det lyder rigtig romantisk

Har selv lige fået lavet min datters initialer lige over anklen på ydersiden af benet og det er den af mine tattoos, der betyder mest

Det er vidst også det man kan kalde en kærligheds tatovering hehe

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Vil også råde dig til at lade vær med at få lavet den på hoften før du har fået alle dine børn.. ellers kan det hurtigt så en anden form.. hihi

Jeg ved det godt.. men jeg fik ikke nogen der i første omgang så jeg satser på der ikke kommer nogen.. tror jeg hehe

Anmeld

7. august 2010

Risen

Anonym skriver:

Jeg ved det godt.. men jeg fik ikke nogen der i første omgang så jeg satser på der ikke kommer nogen.. tror jeg hehe

Tænker ikke kun strækmærker Når din ud bliver så bulet vil tatoveringen også få en anden form..

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Tænker ikke kun strækmærker Når din ud bliver så bulet vil tatoveringen også få en anden form..

Nåh ja det havde jeg da slet ikke tænkt på hmm nu må jeg lige overveje stedet hvor den skal placeres igen.. taaaak fordi du lige kom med lidt guldkorn

Anmeld

7. august 2010

anmaj

SLET IKKE dumt....!!!

jeg skal selv have sådan en når der er lidt mere luft i økonomien...

Men det eneste jeg vil sige du måske skal overveje er om du skal have flere børn? (går ud fra du nok har et siden du er herinde )

Huden kan jo strække sig en del og hvis den sidder på hoften kan du måske være uheldig at få et strækmærke igennem den, eller forvride den...

Overvej det.. men ideen er jeg helt vild med..

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

SLET IKKE dumt....!!!

jeg skal selv have sådan en når der er lidt mere luft i økonomien...

Men det eneste jeg vil sige du måske skal overveje er om du skal have flere børn? (går ud fra du nok har et siden du er herinde )

Huden kan jo strække sig en del og hvis den sidder på hoften kan du måske være uheldig at få et strækmærke igennem den, eller forvride den...

Overvej det.. men ideen er jeg helt vild med..

rigtig gættet.. har en lækker guldklump og  vi vil gerne have en til..jeg overvejer det også meget.. men ved virkelig ikke hvor den ellers skal være!?

Jeg har ikke fået nogen strækmærker der under første graviditet men ved self godt at huden stadig vil give sig...

Anmeld

7. august 2010

Margorie

Jeg vil også gerne have en tattoo der symbolisere kærligheden mellem kæresten og jeg.. Aner bare ikke hvad, eller hvor.. Har tre stjerner på hånden for vores 3 kløver Selv om vi snart bliver 4 Men det vidste jeg jo ikke da jeg fik den lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.