Tato med vores forbogstaver?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Anonym trådstarter

Tut skriver:

Jeg fik lavet en da jeg boede i udlandet med mine forældres og mit forbogstav, på hoften - og det gjorde ikke særligt ondt.

For 4 mdr. siden fik jeg så skrevet mine ungers navne (Noah & Nana Rose) ned af rygsøjlen, og det gjorde virkelig ondt, men der er man jo heller ikke lige så "polstret".

Jeg ville dog vente med at få den på hoften til du er færdig med at få børn, da huden strækker sig (også dernede) når man får tyk mave) jeg har desværre fået strækmærke i min på hoften.

Se billederne. (begge tatoo's er nylavede på billederne, derfor er de røde og hævede)

Hvor er de flotte Jeg tænker lidt at mine strækmærker ikke bliver værre.. ved det self ikke men håber det ikke. Jeg har lidt lige under navlen på den nederste del af maven.. sådan nogen små nogen ingen ved hoften så håber ikke der kommer nogen der... men du har ret i det er klogt at vente... mennn ihh vil have den nu jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Jeg vil ikke kommentere på om jeg synes det er dumt eller ej.
Men mht hvor du vil ha den, så er det jo kun dig der kan vælge. Altså i sidste ende så er det dig der skal leve med den der hvor den nu engang er.
Smerten er meget individuel, og selvom nogen synes hoften er det værste, er det ikke sikkert det er tilfældet for dig. Et eksempel er mig og min kæreste. Jeg fik en der gik fra tæerne og op af benet. Kæresten fik en på benet samme område som mig og han beklagede sig rigtig meget og synes det var det værste sted. Sådan havde jeg det slet ikke.

bad heller ikke om hverken en positiv eller negativ kommentar på det, kun omkring sted og smerter smiler.. men du har helt ret, jeg tror også det er helt individuelt hvor stor en smerte det er osv

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Delilah skriver:

Jeg har hørt at hoften skulle være et af de mest smertefulde steder man kan få en lovlig tattoo.

Ahhhh jeg må satse på at hvis jeg kan klare en fødsel på 3 døgn kan jeg vel også klare en lille fin tato hehe... håber jeg

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Anonym skriver:

Ahhhh jeg må satse på at hvis jeg kan klare en fødsel på 3 døgn kan jeg vel også klare en lille fin tato hehe... håber jeg

Det er jeg nemlig ogå ganske sikker på Men  tror også det er for mænd.. Kvinder har jo lidt mere kød på hofterne end mænd. Og så er vi jo også lidt sejere

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Delilah skriver:

Det er jeg nemlig ogå ganske sikker på Men  tror også det er for mænd.. Kvinder har jo lidt mere kød på hofterne end mænd. Og så er vi jo også lidt sejere

Hahahahaha præcis... Vi er helt klart sejere, vi er jo kvinder

Anmeld

7. august 2010

skoust

Anonym skriver:

Nøj du har mange flotte.. eller nu har jeg jo ikke set dem, men de lyder flotte Hvordan er den på maven efter din graviditet?!

Jeg har heldigvis en ret høj smerteterskel så jeg regner med at klare den, men det er nok helt individuel hvor ondt det gør de forskellige steder..

jamen jeg var jo så smart eller hvad kan man sige den jeg har på maven den fik jeg lavet efter oliver var blevet født og maven var belevet strammet op så den er jeg faktisk rigtig glad for..

også fordi alle de tetoveringer eller de 4 jeg har de betyder noget for mig... jeg ville aldrig gå hen og få lavet noget som ikke ville have en eller anden betydning for mig..

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

skoust skriver:

jamen jeg var jo så smart eller hvad kan man sige den jeg har på maven den fik jeg lavet efter oliver var blevet født og maven var belevet strammet op så den er jeg faktisk rigtig glad for..

også fordi alle de tetoveringer eller de 4 jeg har de betyder noget for mig... jeg ville aldrig gå hen og få lavet noget som ikke ville have en eller anden betydning for mig..

sådan har jeg det også.. det er en tatovering som har stor betydning for mig og min mave er blevet ganske fin efter min fødsel.. Jeg vil gerne have mine børns navne på anklen som en "lænke" der ligesom skal symbolisere at de holder mig på jorden på den positive måde du ved hehe.. Har du måske et billede af den på maven jeg må se ?!

Anmeld

7. august 2010

skoust

jeg har en tegning af den inden under mine billeder på facebook. hedder bettina skoust så du kan bare tilføje mig som ven der inde så kan du gå ind og kigge på den..

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

skoust skriver:

jeg har en tegning af den inden under mine billeder på facebook. hedder bettina skoust så du kan bare tilføje mig som ven der inde så kan du gå ind og kigge på den..

Mange tak.. har lige add dig :-)

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

skoust skriver:

Den er godt nok flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.