Tato med vores forbogstaver?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.926 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Jeg har længe gerne ville have en tatovering der symboliserede min og min mands kærlighed.. kun for min egen skyld, noget der vil gøre mig glad

Jeg overvejer vores forbogstaver på hoften i en feminin skrift og med lidt fyld omkring den. Vil det være et godt sted eller er der andet der vil være bedre?!

Og hvor ondt gør det ved hoften?

Jeg har forresten ikke lige lyst til at høre om negative kommentare til at jeg har valgt hans og mit bogstav... ved mange synes det er dumt.. er det måske også, men en gang i livet må man gerne leve lidt farligt og når jeg virkelig er så sikker som man nu kan blive på det skal være os resten af livet... ja hvorfor så ikke gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

B&J

Anonym skriver:

Hej tøser..

Jeg har længe gerne ville have en tatovering der symboliserede min og min mands kærlighed.. kun for min egen skyld, noget der vil gøre mig glad

Jeg overvejer vores forbogstaver på hoften i en feminin skrift og med lidt fyld omkring den. Vil det være et godt sted eller er der andet der vil være bedre?!

Og hvor ondt gør det ved hoften?

Jeg har forresten ikke lige lyst til at høre om negative kommentare til at jeg har valgt hans og mit bogstav... ved mange synes det er dumt.. er det måske også, men en gang i livet må man gerne leve lidt farligt og når jeg virkelig er så sikker som man nu kan blive på det skal være os resten af livet... ja hvorfor så ikke gøre det

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig men jeg syntes overhovede ikke det er dumt man kan altid få den tusset over jeg ville også gerne have mig og min kærestes og han vil gerne have en af os også så det er super men pengene skal lige være der

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig men jeg syntes overhovede ikke det er dumt man kan altid få den tusset over jeg ville også gerne have mig og min kærestes og han vil gerne have en af os også så det er super men pengene skal lige være der

Jeg tror ikke min mand vil have en og jeg ville aldrig bede ham om at lave en bare fordi jeg gør det. I mit hjerte følelse det bare rigtigt og jeg vil være såstolt af at få den lavet :-)

Er super glad for jeg ikke er den eneste der har de tanker hihi

Anmeld

6. august 2010

Noah`s mor<3

Jeg syntes det lyder smukt Jeg har selv min søns forbogstaver på håndledet

Ja det gør ondt på hoften, har selv en der.. Men det går hurtigt.

Jeg syntes det er et godt sted´, da det er privat

knus

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

Anne6 skriver:

Jeg syntes det lyder smukt Jeg har selv min søns forbogstaver på håndledet

Ja det gør ondt på hoften, har selv en der.. Men det går hurtigt.

Jeg syntes det er et godt sted´, da det er privat

knus

Jeg vil gerne have mine børns navne på anklen når jeg har fået de børn jeg gerne vil have.. har kun 1 pt ;-)

Jeg er glad for du synes om det.. Bogstaverne skal være ca 4-5 cm stor hver og så lidt fyld så det tager nok ikke så længe at få den lavet

Anmeld

7. august 2010

skoust

det er forskelligt fra person til person hvor ondt det gør og blive tusset..

jeg har 3 stjerner på håndleddet det gjorde ikke ondt

jeg har to sammenhængende hjerter i nakken (et lyserødt og et lyseblåt) for mig og min søn.. og den i nakken gjorde rigtig ondt..

så har jeg 9 stjerner på min mave .. den står for min familie dem der er tilbage.. den gjorde ikke ondt

så har jeg en på foden hvor der står oliver (min søn) og den gjorde også smadder ondt...

så tror det handler om hvor den bliver lavet og hvor stor smerte terskel man har

Anmeld

7. august 2010

Tut

Jeg fik lavet en da jeg boede i udlandet med mine forældres og mit forbogstav, på hoften - og det gjorde ikke særligt ondt.

For 4 mdr. siden fik jeg så skrevet mine ungers navne (Noah & Nana Rose) ned af rygsøjlen, og det gjorde virkelig ondt, men der er man jo heller ikke lige så "polstret".

Jeg ville dog vente med at få den på hoften til du er færdig med at få børn, da huden strækker sig (også dernede) når man får tyk mave) jeg har desværre fået strækmærke i min på hoften.

Se billederne. (begge tatoo's er nylavede på billederne, derfor er de røde og hævede)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2010

Mikkelmusen

Jeg vil ikke kommentere på om jeg synes det er dumt eller ej.
Men mht hvor du vil ha den, så er det jo kun dig der kan vælge. Altså i sidste ende så er det dig der skal leve med den der hvor den nu engang er.
Smerten er meget individuel, og selvom nogen synes hoften er det værste, er det ikke sikkert det er tilfældet for dig. Et eksempel er mig og min kæreste. Jeg fik en der gik fra tæerne og op af benet. Kæresten fik en på benet samme område som mig og han beklagede sig rigtig meget og synes det var det værste sted. Sådan havde jeg det slet ikke.

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Jeg har hørt at hoften skulle være et af de mest smertefulde steder man kan få en lovlig tattoo.

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

skoust skriver:

det er forskelligt fra person til person hvor ondt det gør og blive tusset..

jeg har 3 stjerner på håndleddet det gjorde ikke ondt

jeg har to sammenhængende hjerter i nakken (et lyserødt og et lyseblåt) for mig og min søn.. og den i nakken gjorde rigtig ondt..

så har jeg 9 stjerner på min mave .. den står for min familie dem der er tilbage.. den gjorde ikke ondt

så har jeg en på foden hvor der står oliver (min søn) og den gjorde også smadder ondt...

så tror det handler om hvor den bliver lavet og hvor stor smerte terskel man har

Nøj du har mange flotte.. eller nu har jeg jo ikke set dem, men de lyder flotte Hvordan er den på maven efter din graviditet?!

Jeg har heldigvis en ret høj smerteterskel så jeg regner med at klare den, men det er nok helt individuel hvor ondt det gør de forskellige steder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.