Loppemarkeder eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Leonora

twinboys skriver:

Jeps og det kan du åbne

Har også svaret på dig på det med det samme det kom...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

L.J.L

Jeg elsker loppemarkeder, men kommer der kun for at finde en god deal. Jeg har nogle helt bestemte ting jeg altid er på udkig efter, og det samme har min mand.

Min mand er den største krejler, han er fra Fyn Og kommer fra en rigtig kræmmer-familie, så han er på loppemarked hver lørdag og søndag kl. 7 om morgenen, så det kniber med at jeg kommer med, det er sgu for tidligt!

Anmeld

9. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg holder altid ind når jeg ser et skilt, hvor der står "Loppemarked" - dog ikke hvis det er ragelse og legetøj. Jeg går efter noget bestemt porcelæn, sættekasser, amagerhylder, tapet, stof, små legetøjsbiler (til pynt), lamper, instrumenter, støbejernsgryder, rammer og nogle møbler.

Men jeg gider ikke sælge selv, men jeg har også altid nogen i omgangskredsen som vil overtage det "aflagte"

Anmeld

9. august 2010

Diana...

Jeg elsker loppemarket men desværre mange år siden jeg har været på et. Men jeg er ikke stor køber tror faktisk aldrig jeg har købt noget brugt på et loppemarket. 

Anmeld

9. august 2010

lotte32

Elsker at nusse rundt på loppemarkeder, og er tit afsted, køber ikke så meget, men ind i mellem falder jeg da over nogle billige Erik Kold dåser (jeg samler)  eller andet spændende

Knus Lotte

Anmeld

9. august 2010

Risen

Sælger ud af mit tøj ca. 2 gange om året.. så ja sys det er super hyggeligt, selvom jeg godt kan blive lidt sur over folks bud på en tiger of sweden kjole for eksempel.. hihi

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

I looooooove it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.