Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leonora skriver: Hej Jeg synes det er super skønt at gå på loppemarked.... både for at købe men også for at sælge. Jeg har planer om at leje en stand i øksnehallen til dec (det store luxus loppemarked) Jeg vil forsøge at få lidt mere gang i min lille børnetøjs hjemmesy foretning ( www.norastar.dk). For det er sørme ikke så let... Så vil prøve mig frem på loppemarked Rigtig go week
Hej
Jeg synes det er super skønt at gå på loppemarked.... både for at købe men også for at sælge. Jeg har planer om at leje en stand i øksnehallen til dec (det store luxus loppemarked) Jeg vil forsøge at få lidt mere gang i min lille børnetøjs hjemmesy foretning ( www.norastar.dk). For det er sørme ikke så let... Så vil prøve mig frem på loppemarked
Rigtig go week
Tusind tak og i lige måde...
Ejjjj noget fedt tøj du syr..
.Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Tusind tak og i lige måde... Ejjjj noget fedt tøj du syr.. .Majbritt
Selv tusind tak.... Men hold da op det er svært at få gang i sådan en lille gesjæft...
Det er i øvrigt nøgle rigtig dejlige drende du har..
Knus Louise
Leonora skriver: Selv tusind tak.... Men hold da op det er svært at få gang i sådan en lille gesjæft... Det er i øvrigt nøgle rigtig dejlige drende du har.. Knus Louise
Jeg vil da meget gerne hjælpe dig og tak for din søde kommentar
twinboys skriver: Jeg vil da meget gerne hjælpe dig og tak for din søde kommentar
Tak .... jeg får tit spørgsmål om siden men når jeg så svarer hører jeg ikke mere....Men ved jo at det er svært at få en forretning til at køre.... tager gerne i mod konstruktiv kritik
Knus
Leonora skriver: Tak .... jeg får tit spørgsmål om siden men når jeg så svarer hører jeg ikke mere....Men ved jo at det er svært at få en forretning til at køre.... tager gerne i mod konstruktiv kritik Knus
smiler har sendt dig en pb
twinboys skriver: smiler har sendt dig en pb
åhh jeg er en nød til forkortelser....hvad er en pb...hi hi
Leonora skriver: åhh jeg er en nød til forkortelser....hvad er en pb...hi hi
Kør op og så ser du et rødt brev der blinker tryk på det og 1 2 3 så er der post fra mig ( lige ovenover der hvor der står debat )
twinboys skriver: Kør op og så ser du et rødt brev der blinker tryk på det og 1 2 3 så er der post fra mig ( lige ovenover der hvor der står debat )
Hmmm kan kun se det brev du skrev med "børn som modeller"..men det var måske også det du mente
Leonora skriver: Hmmm kan kun se det brev du skrev med "børn som modeller"..men det var måske også det du mente
Jeps og det kan du åbne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128