Loppemarkeder eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Loppemarkeder eller ej

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.772 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. august 2010

twinboys

Går du på loppemarkeder

køber du eller sælger du

eller er du bare slet ikke til loppemarkeder...

Jeg sælger en masse på loppemarkeder... Bruger dog max 2-3 gange om året på det...

Køber nogle gange noget... Især hvis jeg ved det har værdi og jeg kan vidresælge det...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

betski

twinboys skriver:

Går du på loppemarkeder

køber du eller sælger du

Jeg sælger en masse på loppemarkeder... Bruger dog max 2-3 gange om året på det...

Køber nogle gange noget... Især hvis jeg ved det har værdi og jeg kan vidresælge det...

Majbritt

Jeg har været på loppemarked een gang for at sælge. Fik ikke så meget ud af det ud over at jeg fandt ud af, at loppemarked slet ikke er mig.

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Elsker at tulle rundt ved loppemarkeder... Man finder masser af spændende ting og sager...

At sælge, det tror jeg aldrig jeg kommer til... Ikke lige mig at stå og sælge... Så heller tulle rundt og se om jeg finder et godt fund... :)

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Jeg skal til Hoptrup imorgen for at sælge og ja min trailer bliver godt fyldt og jeg ville ønske den kom tom hjem igen... og en masse penge i kassen og mere plads i mit hus...garage.. loft m.m.

Majbritt

Anmeld

6. august 2010

*Sofie*

Jeg elsker at være på loppemarked
Har aldrig prøvet at sælge, men synes det er så hyggeligt at gå rundt mellem standene og finde spændende ting.  

Anmeld

6. august 2010

maria_wlt

Vi gør det fordi vi elsker ordene.. BILLIG, GRATIS, PROCENTER, GIVES VÆK 

Anmeld

6. august 2010

Lunae

Jeg elsker at være på loppemarked, men går stort set kun efter gamle møbler, som jeg lige står og mangler jeg har selv været på luksusloppemarkeder, hvor jeg har solgt mit aflagte tøj, men der er vidst ikke den store kræmmer gemt i mig! Bruger tilgengæld trendsales, guloggratis og dba meget!

Elsker at finde gammelt guld

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Lunae skriver:

Jeg elsker at være på loppemarked, men går stort set kun efter gamle møbler, som jeg lige står og mangler jeg har selv været på luksusloppemarkeder, hvor jeg har solgt mit aflagte tøj, men der er vidst ikke den store kræmmer gemt i mig! Bruger tilgengæld trendsales, guloggratis og dba meget!

ja da

Anmeld

6. august 2010

Leonora

twinboys skriver:

Går du på loppemarkeder

køber du eller sælger du

Majbritt

Hej

Jeg synes det er super skønt at gå på loppemarked.... både for at købe men også for at sælge. Jeg har planer om at leje en stand i øksnehallen til dec (det store luxus loppemarked) Jeg vil forsøge at få lidt mere gang i min lille børnetøjs hjemmesy foretning ( www.norastar.dk). For det er sørme ikke så let... Så vil prøve mig frem på loppemarked

Rigtig go week

Anmeld

6. august 2010

Hvem?

Tilslutter mig også loppemarkeder, elsker at gå og lure og finder ALTID noget jeg absolut skal ha med hjem, har dog aldrig prøvet at så og sælge noget selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.