Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tærte med broccoli og kalkunbacon XD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her har sønnen bestilt spaghettie med kødsauce, som jeg så pepper lidt op med squash, peberfrugt og frisk parmesan..
her skal tøsen og jeg have grove pitabrød med fyld
Det ved jeg ikke... har en skøn veninde som kommer med aftensmad til os i aften... Det er lækkert!
Her står den på kyllingefiletter med oikantost i og parma skinke om, ovnkartofler og grønsalat. Hvis kæresten er sød så får han nok lidt sovs til nu det er fredag
vi skal have stegt flæsk med persillesovs og katofler. Til dessert, hjemmebagte bananmuffins.
Idag skal vi have fyldte svinekoteletter m. peberfrugt, bacon og feta (tror jeg - kan sagtens ske jeg kommer i tanke om andet indhold). Og dertil små krydrede ovnkartofler, en blandet grøn salat og majskolber Mmm.. glæder mig allerede!
Vi skal have høns i asparges til aftensmad
Vi skal have frikadunser med kartofler og sovs - og grønt naturligvis
Vi får sjældent "sådan noget" mad, kæresten er vokset op med traditionel dansk mad og er rimeligt træt af det. Jeg selv er vokset op med alt andet end... Så jeg elsker det
wamse skriver: her skal tøsen og jeg have grove pitabrød med fyld
Så er vi i samme båd. Mums det er godt med alt det lækre fyld man kan fylde det med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128