hvad skal i ha´til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.208 visninger
63 svar
0 synes godt om
6. august 2010

A.

i aften mangler ider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

oo

tror det ender med ungarsk gullasch

Anmeld

6. august 2010

mor_sabina

A. skriver:

i aften mangler ider

Hmm tror det bliver rester fra en lækker frokost jeg skal til at lave for et par veninder.

Frisk pasta, hakket spinat, stegt bacon, ristede pinjekerner, fløde og salt og peber. Mmm you wouldent belive it...

Anmeld

6. august 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

tror det ender med ungarsk gullasch

Hov kunne man negle en lille opskrift ud af dig på den?

Anmeld

6. august 2010

oo

mor_sabina skriver:

Hov kunne man negle en lille opskrift ud af dig på den?

jepjep, det kunne man godt

500 g svinekød i tern, salt, peber, 2 løg, 3 gulerødder, 1 gul peberfrugt, 1 rød peberfrugt, 50 g smør, 1 stor spsk paprika, 1 fed finthakket hvidløg, 5 dl vand, 2 spsk tomatpuré.

Hak gulerødder og peberfrugter, løg og hvidløg og svits det i smørret i en gryde. tag det op og brun herefter kødet i samme gryde. kom det hele tilbage sammen i gryden, tilsæt paprika. svits det kort. tilsæt de øvrige ingredienser og lad retten simre under låg ca 1 1/2 time til kødet er godt mørt. server med ris.

Anmeld

6. august 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

jepjep, det kunne man godt

500 g svinekød i tern, salt, peber, 2 løg, 3 gulerødder, 1 gul peberfrugt, 1 rød peberfrugt, 50 g smør, 1 stor spsk paprika, 1 fed finthakket hvidløg, 5 dl vand, 2 spsk tomatpuré.

Hak gulerødder og peberfrugter, løg og hvidløg og svits det i smørret i en gryde. tag det op og brun herefter kødet i samme gryde. kom det hele tilbage sammen i gryden, tilsæt paprika. svits det kort. tilsæt de øvrige ingredienser og lad retten simre under låg ca 1 1/2 time til kødet er godt mørt. server med ris.

Mums det skal vist på planen i næste uge

Anmeld

6. august 2010

frk Jensen

A. skriver:

i aften mangler ider

Jeg skal til indflytter fest, og der blir tændt op i grillen.

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Herhjemme skal vi have oksekødsfarsede tomater, med ris til.. mums

Anmeld

6. august 2010

TbCp

Rester fra igår som var hakkebøffer med feta og forårsløg i.... ved ikke helt hvad vi skal have til idag, igår var det ovnkartofler og whiskeysovs.

Anmeld

6. august 2010

betski

Tja min datter bliver sendt over til far i eftermiddag, så den står nok på en omgang pizza for er møg træt efter første uge fra ferie

Igår fik vi Karry suppe (karolines) med kylling, peberfrugter, forårsløg og gulerødder i. Hertil serverede jeg ris og flutes. Mums og dejlig nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.