Dagens sure opstød ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

M&F&C

Delilah skriver:

Her for 2 uger siden var jeg ude og gå med min morfars hund og der står så en løs hund på den anden sidde af gaden. Den traver lige så stille hen til os og så flyver den bare i flæsket på min morfars hund. PUHA. Så måtte jeg lige stikke et ben imellem de 2 og heldigvis gik den så efter at jeg havde skubbet den væk med benet og sagde "NEJ!"

Go for it! Du kan ikke være den eneste der er irriteret over det!

Puh, hvor grimt! Håber ikke der skete noget med din morfars hund? Må godt nok give dig  for at være så modig at stikke benet ned, den kunne jo have sprunget på dig, men det tænker man jo nok først over bagefter. Jeg stivner fuldstændig, tør ikke røre mig ud af flækken. Løfter bare Frederikke op og står helt stille til dyret fordufter.....

Højst sandsynlig ikke, men kan være jeg er den eneste der tør sige noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Delilah

Malene&Frederikke skriver:

Puh, hvor grimt! Håber ikke der skete noget med din morfars hund? Må godt nok give dig  for at være så modig at stikke benet ned, den kunne jo have sprunget på dig, men det tænker man jo nok først over bagefter. Jeg stivner fuldstændig, tør ikke røre mig ud af flækken. Løfter bare Frederikke op og står helt stille til dyret fordufter.....

Højst sandsynlig ikke, men kan være jeg er den eneste der tør sige noget

Ja jeg reagerede bare på instinkt, havde også hjertebanken bagefter og var rimelig meget i chok. Skyndte mig bare hjem med hunden igen Men nej der skete heldigvis ikke noget.

Du må endelig fortælle hvis det hjælper og folk begynder at holde deres hunde inde

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Delilah skriver:

Ja jeg reagerede bare på instinkt, havde også hjertebanken bagefter og var rimelig meget i chok. Skyndte mig bare hjem med hunden igen Men nej der skete heldigvis ikke noget.

Du må endelig fortælle hvis det hjælper og folk begynder at holde deres hunde inde

Det var godt!

- det skal jeg gøre! Man har da hvertfald lov til at håbe .... og efter at kunne se, at jeg ikke er den eneste der syntes det er så træls, åbner jeg munden når jeg ser hundeejere med hund uden snor!

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

Det synes jeg er helt i orden 

Uhh det sætter mit tis i kog sådan noget

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Laulund87 skriver:

Det synes jeg er helt i orden 

Uhh det sætter mit tis i kog sådan noget

Også mit - så har forsøgt at sige det på en behersket måde, selvom det irritere mig til uendelighed ....

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

Malene&Frederikke skriver:

Også mit - så har forsøgt at sige det på en behersket måde, selvom det irritere mig til uendelighed ....

Jeg er slet ikke sikker på jeg ville skrive det på en nogenlunde pæn måde, som du har gjort..Hehe.

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Laulund87 skriver:

Jeg er slet ikke sikker på jeg ville skrive det på en nogenlunde pæn måde, som du har gjort..Hehe.

Hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.