Nu har jeg i længere tid gået og forbandet byens hunde væk - og til dels deres ejere! Sagen er den, at jeg er meget lidt pjattet med fremmede hunde, men her i byen kan man bare ikke få lov at blive fri for dem, FORDI der konstant render løsslupne hunde rundt, i hele byen. Når jeg følger min datter i dagpleje og henter hende igen, bliver vi som minimum mødt af én hund uden ejer.....det er død ubehageligt, når man ikke aner, hvad det er for et kræ! Er ikke blevet bidt endnu, (7-9-13), men blevet gøet utrolig meget af! Synes ikke det kan passe at jeg næsten skal være bange for at gå ud af døren!! 

Dertil kommer så de ualmindeligt klamme hundelorte der jo pr. automatik havner over hele byen ...... 
Efter at have set 3 forskellige hunde idag, uden ejer (2 af dem da jeg gik hjem efter at have fulgt min datter i dagpleje) har jeg valgt at skrive følgende opråb på facebook, da jeg er venner med flere forskellige her fra byen!
"jeg synes IKKE det er okay, at der mere eller mindre konstant render hunde alene rundt her i byen! Det er faktisk møg irriterende! - og dertil kommer så alle de klamme, klamme hundelorte man får op i barnevognshjulene, MUMS!
Hvis nogen føler sig truffet, så gør noget ved problemet! Bare lige et surt opstød
"
Overreagere jeg? - glæder mig hvertfald til at se, om nogen føler sig truffet! 
Anmeld