Malene&Frederikke skriver:
Problemet er jo at jeg ikke aner præcis hvem ejerne er, da der efterhånden er ret mange hunde der løber rundt ...... og må være ærlig at sige, at jeg ikke gider stemme dørklokker og følge DERES dyr hjem hele tiden - dyr som jeg bestemt ikke er trygge ved 
Måske det er en smule respektløst at "hænge folk ud", men jeg nævner jo ingen navne, og gør bare opmærksom at føler folk sig truffet, må de jo gøre noget ved problemet. Synes måske det er mere respektløst af dem, at de lader deres dyr rende rundt, så vi andre ikke kan være her?!
Der er heller ikke nogen der siger at du skal følge hunden hjem til dens ejer...
Disse ejer burde og have meget mere styr på deres hund... Hegnet ind, eller have den i snor...
Når den skal luftes, SÅ skal den da helt klart være i snor... Ja der er mange som skider dette et langt stykke og lader hunden rende frit... Vi har selv hund, og han er altid i snor.. Førhen loven trådte i kraft herude, rendte han frit i engen med end masse andre hunde, det er vi stoppet med omgående og bruger derfor hundeskoven i stedet for... :)
Her hvor vi bor er der lavet sådan, hvis der render løse hunde i engen/skoven bliver vi meldt til politiet med det samme og får en dejlig bøde for det...
Og kan sagtens se at du ikke nævner navne i beskeden... 
Anmeld