At slippe væk fra en psykopat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

kriseramt

Inde på facebook er der en gruppe, der hedder "trolde", hvor psykopaternes ofre kan mødes. I må også meget gerne skrive til mig. Jeg har selv stået i et samværshelvede i 3 år. Statsforvaltningen er totalt inkompetente og har lavet deleordning med vores meget lille barn og denne her totalt uempatiske og psykisk voldelige far. Jeg aner ikke, hvordan vi skal få vores barn godt igennem. Men "heldigvis" har han lige lavet et barn mere med en ny kæreste, som nu er stukket af fra ham og gået under jorden. Jeg håber, at nettet kommer til at strammes. Indtil videre har systemet bare behandlet mig som en sindsyg mor med panoia. Og de har givet ham ALT hvad han bad om. Også selvom jeg kan fremvise stribevis af eksempler på grov chikane. De siger, at han nok stopper, hvis han får lov at se barnet mere. Statsforvaltningen er så uvidende om psykisk vold og psykopati, at det skriger til himlen. Jeg er efterhånden mere bange for dumme mennesker i systemet end jeg er for den voldelige mand selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

og blive hel igen? Nogen der har formået det?

Jeg er kørt helt ned nu, vidste det ville ende derude. Har været alene i 3 år men i al den tid har min x ikke ville slippe og har kørt på mig som han gjorde da vi var sammen. Positivt, så negativt, så glad så sur, så er jeg fantastisk hvis bare jeg ændrer det og det.

Han har ikke taget ansvar men bare konstant været der så jeg ikke kunne komme videre. Nu bor jeg hos mine forældre med børnene, som han ikke har gidet have fast og maks ville hveranden weekend. Det sidste er nu han vil dem halvtid hvilket vi altid har ment ville skade dem, dog vil han ikke nu have dem en hverdag da han skal til sport.

Jeg endte i weekenden med heltr at bryde sammen og blev indlagt. Han var så inde og fortælle om det og mig og jeg blev ikke hørt før dagen efter hvor de slet ikke kunne kende det han sagde og jeg sagde. Han elsker mig når jeg er svag og mener det er den der er den rigtige kvinde og jeg bare skal søge hjælp.

Psykiateren jeg talte med mente jeg skulle tale med en psykolog og så holde min x på afstand. Men hvordan gør man det. Har berolignende nu, mine forældre tæt på og håber jeg kan komme i gang med job snart igen-

Nogle med erfaringer, gode råd eller andet. Jeg er ked af jeg ikke kan tale fornuft mede min x, han fortæller børnene ting som ikke er børneting og for at stille mig skidt, men gør bare de bliver kede.

Min plan er at bo her nogle måneder. Komme væk fra min bolig som er for tæt på x, snakke jævnligt med psykolog så jeg kan finde mig igen, føler mig intet værd. Starte job og lade mine forældre om at hente og aflevere børn. Endvidere er statsforvaltningen kontaktet så der kan aftales noget fast.

Jeg er godt nok langt nede, synes det er hårdt det her.

Skriver anonym da jeg ved der kikkes med.

kære anonyme..

jeg er ked af at høre du står i sådan en situration.. det kan bestemt ikke være rart...

jeg er kun 22 år og har set en del i mit liv, bla. kvinder tæt på mig i barndommen der har været ude for ligende ting som dig..

jeg mener ikke jeg kan fortælle dig hvad du skal gøre og ikke gøre, men jeg mener uden tvivl at en psykolog er en del af løsningen, endvidere mener jeg at du helt sku væk fra ham, evt gemme dig et sted et stykke tid hvor han på ingen måde kan finde dig, ved det er svært når i har børn sammen, men at gå under jorden mens du er i behandling, tror jeg måske kunne være en hjælp til du ku komme oven på igen..

det er rart du har en sød familie der støtter og hjælper dig, men da din x virker meget manipolerende skal du på en eller anen måde "bygge" en sag op mod ham, sørge for at gemme smser fra ham hvor han er ond, måske optage samtaler med ham, og det samme skal dine forældre gøre.. en evt ret sag eller hvis det skulle gå så vidt som en piloti sag er det godt med så mange beviser som muligt så de tror på dig og kan se at det altså er rigtigt de ting du siger!!

jeg ønsker dig al held og lykke, håber du og dine børn kommer helt ud af det her og får det liv i fortjæner!

Anmeld

4. september 2012

precious

Hej jeg vil meget gerne i kontakt med kriseramt er det muligt ?

Anmeld

4. september 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg er kørt helt ned nu, vidste det ville ende derude. Har været alene i 3 år men i al den tid har min x ikke ville slippe og har kørt på mig som han gjorde da vi var sammen. Positivt, så negativt, så glad så sur, så er jeg fantastisk hvis bare jeg ændrer det og det.

Han har ikke taget ansvar men bare konstant været der så jeg ikke kunne komme videre. Nu bor jeg hos mine forældre med børnene, som han ikke har gidet have fast og maks ville hveranden weekend. Det sidste er nu han vil dem halvtid hvilket vi altid har ment ville skade dem, dog vil han ikke nu have dem en hverdag da han skal til sport.

Jeg endte i weekenden med heltr at bryde sammen og blev indlagt. Han var så inde og fortælle om det og mig og jeg blev ikke hørt før dagen efter hvor de slet ikke kunne kende det han sagde og jeg sagde. Han elsker mig når jeg er svag og mener det er den der er den rigtige kvinde og jeg bare skal søge hjælp.

Psykiateren jeg talte med mente jeg skulle tale med en psykolog og så holde min x på afstand. Men hvordan gør man det. Har berolignende nu, mine forældre tæt på og håber jeg kan komme i gang med job snart igen-

Nogle med erfaringer, gode råd eller andet. Jeg er ked af jeg ikke kan tale fornuft mede min x, han fortæller børnene ting som ikke er børneting og for at stille mig skidt, men gør bare de bliver kede.

Min plan er at bo her nogle måneder. Komme væk fra min bolig som er for tæt på x, snakke jævnligt med psykolog så jeg kan finde mig igen, føler mig intet værd. Starte job og lade mine forældre om at hente og aflevere børn. Endvidere er statsforvaltningen kontaktet så der kan aftales noget fast.

din x lyder som min. Jeg har dog kun et barn som han ikke har været en del af på noget tidspunkt fast...

jeg kan ikke give dig deltajer her men du må gerne skrive privat til mig herinde.

Hold hovedet højt og fokuser på dine børn...

Anmeld

4. september 2012

Anonym

precious skriver:

Hej jeg vil meget gerne i kontakt med kriseramt er det muligt ?

Ja det kunne du måske nok. Men jeg gad godt vide hvad du skal bruge det til ?

Anmeld

4. september 2012

Carl-Emil's mor

kriseramt skriver:

Inde på facebook er der en gruppe, der hedder "trolde", hvor psykopaternes ofre kan mødes. I må også meget gerne skrive til mig. Jeg har selv stået i et samværshelvede i 3 år. Statsforvaltningen er totalt inkompetente og har lavet deleordning med vores meget lille barn og denne her totalt uempatiske og psykisk voldelige far. Jeg aner ikke, hvordan vi skal få vores barn godt igennem. Men "heldigvis" har han lige lavet et barn mere med en ny kæreste, som nu er stukket af fra ham og gået under jorden. Jeg håber, at nettet kommer til at strammes. Indtil videre har systemet bare behandlet mig som en sindsyg mor med panoia. Og de har givet ham ALT hvad han bad om. Også selvom jeg kan fremvise stribevis af eksempler på grov chikane. De siger, at han nok stopper, hvis han får lov at se barnet mere. Statsforvaltningen er så uvidende om psykisk vold og psykopati, at det skriger til himlen. Jeg er efterhånden mere bange for dumme mennesker i systemet end jeg er for den voldelige mand selv.

jeg vil meget gerne i kontakt med dig.

har sendt en privat besked herinde.

Anmeld

5. september 2012

precious

Hej :-) jeg har oplevet det samme med systemet og vil spørge om hun kender en psykolog i Jylland med speciale med psykopater da jeg har mødt tre i rap og de er godt i gang med at ødelægge mit liv .

Anmeld

5. september 2012

LineSchack

Anonym skriver:

ville lige give dig et kram. har ikk så mange råd, da jeg desværre selv står i en lign situation. men du kan bare skrive, og husk på du ikk er alene...håber de kan hjælpe dig så godt som.muligt. 

Anmeld

5. september 2012

Anonym

Jeg har ikke læst andre indlæg, vil blot fortælle min historie! Jeg er selv gået fra min x for snart 1 år siden. Jeg flyttede i alt hemmelighed på krisecenter. Han vidste ikke hvor. Tog vores fælles søn med. Så kunne jeg holde ham på afstand. Han er psykopat. Voldelig fysisk og psykisk. Boede på krisecenter i næsten 3 mdr til ting faldt på plads. Snakkede overhoved ikke med ham. Skiftede nummer, cuttede alt kontakt til hans familie. Vi var i statsforvaltningen, men fik møde hver for sig så vi ikke skulle ses. Har stadig ikke set ham endnu. Han skal begynde at have samvær med vores søn snart. Det har hjulpet mig at cutte alt kontakt til manden. Du må tænke på digs elv nu og dine børn! OG JA det er deres far, men hvad nytter det når han kører dig psykisk ned. Jeg har kæmpet en hård kamp, det var en lettelse da jeg kom på krisecenter. Jeg kæmper med mange mange problemer med mig selv nu. Men har et langt bedre liv end før. Hverdagen er hård, og jeg har nedture hver eneste dag. Men en dag skal jeg nok blive hel igen! Og det samme vil du - men KUN hvis du kommer væk. Jeg skal aldrigs nakke med min x igen. han kan snøre mig om sin lillefinger, få mig til alt. Manipulere. Det samme kan din sikkert Tror virkelig den eneste løsning er at komme så langt væk som muligt og tal åbent omkring det med dem du har tæt på dig. Nemmere at komme igennem hvis man ikke står alene. kæmpe knus herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.