og blive hel igen? Nogen der har formået det?
Jeg er kørt helt ned nu, vidste det ville ende derude. Har været alene i 3 år men i al den tid har min x ikke ville slippe og har kørt på mig som han gjorde da vi var sammen. Positivt, så negativt, så glad så sur, så er jeg fantastisk hvis bare jeg ændrer det og det.
Han har ikke taget ansvar men bare konstant været der så jeg ikke kunne komme videre. Nu bor jeg hos mine forældre med børnene, som han ikke har gidet have fast og maks ville hveranden weekend. Det sidste er nu han vil dem halvtid hvilket vi altid har ment ville skade dem, dog vil han ikke nu have dem en hverdag da han skal til sport.
Jeg endte i weekenden med heltr at bryde sammen og blev indlagt. Han var så inde og fortælle om det og mig og jeg blev ikke hørt før dagen efter hvor de slet ikke kunne kende det han sagde og jeg sagde. Han elsker mig når jeg er svag og mener det er den der er den rigtige kvinde og jeg bare skal søge hjælp.
Psykiateren jeg talte med mente jeg skulle tale med en psykolog og så holde min x på afstand. Men hvordan gør man det. Har berolignende nu, mine forældre tæt på og håber jeg kan komme i gang med job snart igen-
Nogle med erfaringer, gode råd eller andet. Jeg er ked af jeg ikke kan tale fornuft mede min x, han fortæller børnene ting som ikke er børneting og for at stille mig skidt, men gør bare de bliver kede.
Min plan er at bo her nogle måneder. Komme væk fra min bolig som er for tæt på x, snakke jævnligt med psykolog så jeg kan finde mig igen, føler mig intet værd. Starte job og lade mine forældre om at hente og aflevere børn. Endvidere er statsforvaltningen kontaktet så der kan aftales noget fast.
Jeg er godt nok langt nede, synes det er hårdt det her.
Skriver anonym da jeg ved der kikkes med.
Anmeld