Sundhedsservice sekretær - Nogen herinde som er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Camilla_a

Muffi . skriver:

puha det lyder omtrent lige så besværligt som at komme ind på falck redder udd. den søgte jeg ind på for nogle år tilbage , nærmest umuligt

Jeg har i hvert fald opgivet... Jeg starter på socialrådgiver udd. den 1/9 glæder mig helt vildt   Det der bare er så åndsvagt for der er jo mangel på lægesekretær... Har en kusine der er det og de er bare ved at drukne i arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Lady Marion <3

Camilla_a skriver:

Jeg har i hvert fald opgivet... Jeg starter på socialrådgiver udd. den 1/9 glæder mig helt vildt   Det der bare er så åndsvagt for der er jo mangel på lægesekretær... Har en kusine der er det og de er bare ved at drukne i arbejde...

Socialrådgiver   Du sgu modig ,,,

Anmeld

5. august 2010

Camilla_a

Muffi . skriver:

Socialrådgiver   Du sgu modig ,,,

Har altid haft den udd lidt i baghovedet, men altid sagt "ej gider sgu ikke være det samme som min far" hehe men det bliver jeg så alligevel

Anmeld

6. august 2010

Lady Marion <3

Camilla_a skriver:

Har altid haft den udd lidt i baghovedet, men altid sagt "ej gider sgu ikke være det samme som min far" hehe men det bliver jeg så alligevel

Er det ikke dem der bliver truet , slået ned og ihjel af klienter

Anmeld

6. august 2010

Camilla_a

Muffi . skriver:

Er det ikke dem der bliver truet , slået ned og ihjel af klienter

Jo der var for noget tid siden en der blev slået ihjel, det er skrækkeligt! Hun sad vist ved aktiveringen og de skal høre på meget for de afgøre jo om folk får deres penge eller ej... Men der er masse andre steder man kan sidde, bla er der socialrådgiver hos fagforeninger, røde kors og sådan. Men man kan også blive voksenunderviser.

Anmeld

6. august 2010

Lady Marion <3

Camilla_a skriver:

Jo der var for noget tid siden en der blev slået ihjel, det er skrækkeligt! Hun sad vist ved aktiveringen og de skal høre på meget for de afgøre jo om folk får deres penge eller ej... Men der er masse andre steder man kan sidde, bla er der socialrådgiver hos fagforeninger, røde kors og sådan. Men man kan også blive voksenunderviser.

Når ok , så blev jeg lidt klogere ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.