Sikke en idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

lululupo

Hold da op en bip bip bip bip........... IDIOT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Ayasmor

halløj... er lidt nyesgerrig omkring hvordan sagen endte?? Håber i fik  noget medhold....

Knus

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

Ayasmor skriver:

halløj... er lidt nyesgerrig omkring hvordan sagen endte?? Håber i fik  noget medhold....

Knus

Ohøj
Der er intet sket endnu, den flyver lidt rundt til forskellige admins, men ellers ike, vi har pakket altanen ned nu, så den bliver ikke brugt, jeg brugte den til at ryge på, men er også stoppet med det, så den bliver ikke brugt.. men til sommer forventer jeg den er lavet!!

Anmeld

12. november 2010

Ayasmor

SabrinaJuulOlsen skriver:

Ohøj
Der er intet sket endnu, den flyver lidt rundt til forskellige admins, men ellers ike, vi har pakket altanen ned nu, så den bliver ikke brugt, jeg brugte den til at ryge på, men er også stoppet med det, så den bliver ikke brugt.. men til sommer forventer jeg den er lavet!!

synes da også at det er rimeligt at forvente at den altan i betaler for at kunne bruge, rent faktisk er brugbar... Øv sådan en spasser

Anmeld

12. november 2010

Sabsy

Helt enig, vi giver ca. 800-1000,- for at have den.. en udregning på husleje..

Anmeld

12. november 2010

Ayasmor

SabrinaJuulOlsen skriver:

Helt enig, vi giver ca. 800-1000,- for at have den.. en udregning på husleje..

Har i søgt om at få nedsat huslejen i den periode hvor altanen ikke er brugbar?? Det er da kun fair når i giver så meget for noget i reelt set ikke har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.