Sikke en idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

VIPpigen

Undskyld mange gange, men er nød til at sige du skal huske at købe gevalia til når overboen falder igennem... Er det ikke den kaffe til uventet gæster??

Ej... Syntes helt klart også det er for dårligt, og godt du er gået videre med det. Det er bare ikke sikkert for jer, eller for den sags skyld nogen andre. Hvad nu hvis det også falder ved siden af, og der står mennesker?? Ej, det holder bare ikke. Og du må endelig ikke sætte sønnike udenfor i det. Hold op en masse skade det kan gøre. Håber i kan få sagen hurtigt for så der sker noget meget snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

AA10

SabrinaJuulOlsen skriver:

AAAAAARH! Han skal være glad for jeg ikke er gravid!!

Min mand, min søn og jeg flyttede for 1½mdr. siden i vores lejlighed, i Farum, i stuen men dog ikke helt ned til græsset (hvis det kan forstås) - og der er begyndt at falde betonstykker af altanerne, hele vejen op, og det regner med beton for tiden..

Jeg går pænt over til ham og siger at jeg ser det her som et livfarligt problem da jeg opdagede det første gang da min søn lå og sov ude på altanen og et stykke beton i størrelsen 30x30cm faldt ned med et BRAG 50cm væk fra barnevognen (SKYNDTE MIG UD OG FIK HAM IND!)..

Jeg gik overtil ham og sagde tingene som det var og at vi nu har samlet ca. 8stykker beton der er faldet ned..

Han glor dumt på mig og siger; Hvis du er bange for at din søn skal få det ned i hovedet eller at i ikke tør gå derud, så lad dog vær med at gå derud!! HVAD?!?! JEg betaler fandeme for at tingene skal være i orden!! Nu er vi gået videre til BOlignævnet med det.. SYNES FANDEME DET ER ET UBEHØVLET SVAR AT KOMME MED, IDIOT!!

Hvad ville i gøre, har jeg overreageret??

Sabrina

overhovedet ikke... tror slet ikke at jeg havde været så rolig hvis du forstår

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

heller ikke lige det ord man bruger oftest.... !!

det er det sgu da også..... er det en privat udlejer?

Det er et ejer/lejer boligområde - men hvis vi selv skal betale for det, sætter jeg en altan op med jacuzzi og indbygget gril og hele lortet (overdrivelse) men jeg vil sku selv bestemme så..

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

VIPpigen skriver:

Undskyld mange gange, men er nød til at sige du skal huske at købe gevalia til når overboen falder igennem... Er det ikke den kaffe til uventet gæster??

Ej... Syntes helt klart også det er for dårligt, og godt du er gået videre med det. Det er bare ikke sikkert for jer, eller for den sags skyld nogen andre. Hvad nu hvis det også falder ved siden af, og der står mennesker?? Ej, det holder bare ikke. Og du må endelig ikke sætte sønnike udenfor i det. Hold op en masse skade det kan gøre. Håber i kan få sagen hurtigt for så der sker noget meget snart...

Tror faktisk jeg har en pose ude i skabet må hellere sætte den frem.. hihi

Alt er taget ind!! Og han sover "desværre" i sin lift indenfor

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

AA10 skriver:

overhovedet ikke... tror slet ikke at jeg havde været så rolig hvis du forstår

Jeg var også helt op og køre på ham.. AARH! Som sagt han skal være glad for jeg ikke er gravid! Uuuuh han var blevet bange..

Anmeld

3. august 2010

AA10

Jeg var også helt op og køre på ham.. AARH! Som sagt han skal være glad for jeg ikke er gravid! Uuuuh han var blevet bange..

kan jeg godt forstå... godt du har sendt klagen videre

Anmeld

3. august 2010

Tanja84

HOLD DA KÆFT en idiot, synes absolut ikke du overreagerer. jeg var gået helt amok, hvis det var mig.

Hvor er det godt, der ikke skete noget med jeres søn.

Han skal da bare sørge for at tingene kommer i orden og indtil da skal jeres husleje nedskrives, da I ikke får, hvad I betaler.

Godt du er gået videre med det, så han kan lærer af dette. For er ikke i tvivl om I nok skal få medhold i denne sag.

Krydser finger for I hurtigt får styr på dette og ikke skal gå og være bekymrede. 

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Det er et ejer/lejer boligområde - men hvis vi selv skal betale for det, sætter jeg en altan op med jacuzzi og indbygget gril og hele lortet (overdrivelse) men jeg vil sku selv bestemme så..

men lejer eller ejer i? eller er det andel?

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

men lejer eller ejer i? eller er det andel?

Vi lejer

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Vi lejer

så er det da dem der står med et stort problem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.