Sikke en idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. august 2010

Sabsy

AAAAAARH! Han skal være glad for jeg ikke er gravid!!

Min mand, min søn og jeg flyttede for 1½mdr. siden i vores lejlighed, i Farum, i stuen men dog ikke helt ned til græsset (hvis det kan forstås) - og der er begyndt at falde betonstykker af altanerne, hele vejen op, og det regner med beton for tiden..

Jeg går pænt over til ham og siger at jeg ser det her som et livfarligt problem da jeg opdagede det første gang da min søn lå og sov ude på altanen og et stykke beton i størrelsen 30x30cm faldt ned med et BRAG 50cm væk fra barnevognen (SKYNDTE MIG UD OG FIK HAM IND!)..

Jeg gik overtil ham og sagde tingene som det var og at vi nu har samlet ca. 8stykker beton der er faldet ned..

Han glor dumt på mig og siger; Hvis du er bange for at din søn skal få det ned i hovedet eller at i ikke tør gå derud, så lad dog vær med at gå derud!! HVAD?!?! JEg betaler fandeme for at tingene skal være i orden!! Nu er vi gået videre til BOlignævnet med det.. SYNES FANDEME DET ER ET UBEHØVLET SVAR AT KOMME MED, IDIOT!!

Hvad ville i gøre, har jeg overreageret??

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

SabrinaJuulOlsen skriver:

AAAAAARH! Han skal være glad for jeg ikke er gravid!!

Min mand, min søn og jeg flyttede for 1½mdr. siden i vores lejlighed, i Farum, i stuen men dog ikke helt ned til græsset (hvis det kan forstås) - og der er begyndt at falde betonstykker af altanerne, hele vejen op, og det regner med beton for tiden..

Jeg går pænt over til ham og siger at jeg ser det her som et livfarligt problem da jeg opdagede det første gang da min søn lå og sov ude på altanen og et stykke beton i størrelsen 30x30cm faldt ned med et BRAG 50cm væk fra barnevognen (SKYNDTE MIG UD OG FIK HAM IND!)..

Jeg gik overtil ham og sagde tingene som det var og at vi nu har samlet ca. 8stykker beton der er faldet ned..

Han glor dumt på mig og siger; Hvis du er bange for at din søn skal få det ned i hovedet eller at i ikke tør gå derud, så lad dog vær med at gå derud!! HVAD?!?! JEg betaler fandeme for at tingene skal være i orden!! Nu er vi gået videre til BOlignævnet med det.. SYNES FANDEME DET ER ET UBEHØVLET SVAR AT KOMME MED, IDIOT!!

Hvad ville i gøre, har jeg overreageret??

Sabrina

er det fra altanen ovenover? får i så snart jeres overbo på uventet besøg gennem altangulvet?

seriøst, det der er sgu da ikke okay! godt at i går videre med det!!!

Anmeld

3. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hold da op en klaphat

Jeg ville også have klaget, søde! Den slags SKAL være i orden... Ellers skal der jo højt og tydeligt stå i lejekontrakten at man IKKE må bruge altanerne

Som du selv skriver: Sikke en idiot!!!!

Anmeld

3. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg var helt kalrt gået videre med det. for man forventer da at tingene er iorden når man betaler for det og der så er nogen der holder styr på tingene.

jeg ville slet ikke turde skulle sætte mit barn der ud og sove hvis det er sådan, og de ahr godt at af sove uden for.

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

er det fra altanen ovenover? får i så snart jeres overbo på uventet besøg gennem altangulvet?

seriøst, det der er sgu da ikke okay! godt at i går videre med det!!!

Ja det er altanen ovenover, og vores slår revner i betonen, og min mand (som næsten alle andre mænd, kloge på dette område) siger at det er garmaniseret jern (tror det staves sådan) og det vil på et tidspunkt eksplodere når der komme luft, regn og frost derind.. Der er kommet luft ind og hvilken tid er det lige vi går imøde??

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Astasmor skriver:

jeg var helt kalrt gået videre med det. for man forventer da at tingene er iorden når man betaler for det og der så er nogen der holder styr på tingene.

jeg ville slet ikke turde skulle sætte mit barn der ud og sove hvis det er sådan, og de ahr godt at af sove uden for.

Præcis og Benjamin er først lige begyndt at kunne falde til ro udenfor, og det må vi jo så droppe igen.. Øv bøv!!

Anmeld

3. august 2010

NinaNymannMadsen

Præcis og Benjamin er først lige begyndt at kunne falde til ro udenfor, og det må vi jo så droppe igen.. Øv bøv!!

ja og det er også rigtig synt for ham når han lige har vænnet sig til det jo.

håber da der kommet styr på det så han igen kan komme ud og sove og kan nyde aftensolen eller morgensolen der ude uden at være pange der kommer et eller andet ned i hovedet på en.

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Ja det er altanen ovenover, og vores slår revner i betonen, og min mand (som næsten alle andre mænd, kloge på dette område) siger at det er garmaniseret jern (tror det staves sådan) og det vil på et tidspunkt eksplodere når der komme luft, regn og frost derind.. Der er kommet luft ind og hvilken tid er det lige vi går imøde??

det er galvaniseret ;0) ja, det kan ikke tåle påvirkninger fra vind og vejr indefra....

Anmeld

3. august 2010

Sabsy

Ni-ko-li-ne skriver:

det er galvaniseret ;0) ja, det kan ikke tåle påvirkninger fra vind og vejr indefra....

Det var da tæt på, det startede jo med "G"

Men synes virkelig det er under alt kritik..

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Det var da tæt på, det startede jo med "G"

Men synes virkelig det er under alt kritik..

heller ikke lige det ord man bruger oftest.... !!

det er det sgu da også..... er det en privat udlejer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.