Baagøe skriver:
Ville ALDRIG turde stille Laura i en gård efter hvad der skete for en af mine bekendte! 
http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Odense/2009/11/27/153547.htm
Ja, jeg kan godt forstå dine tanker. Men vores er en lukket gård, man skal bruge en nøgle til at komme ind. Der er rigtig mange barnevogne. Ellers kan det også ske i alle stedder. Jeg ser hver dag barnevogne udenfor butikker, cafeer osv osv i så mange situationer, hvor man liiige skal noget og så kunne sagtens også ske, at der kommer nogle og tager barnevognen. Og der sker, for jeg kender en som hendes barnevognen blev stjolet foran en café. Hun sad inenfor og spiste frokost og har haft pusletaske og babien med. Det er sådan nogle mennesker som gå efter barnevognen og sælger den igen i den blå avis. Men som sagt, man efterlader ikke vognen bare hvor som helst. Man passer lidt på. I forhold til SÅ SÅ SÅÅÅÅÅ MANGE barnevognen som er ude hver eneste dag i Kbh en eneste tilfælde i Odense er sku ikke så slemt synes jeg... Men jeg kan sagtens forstå, at man bliver meget traumatiseret efter sådan en oplevelse
Anmeld