Til jer bymødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Pige2009

Cris skriver:

Self. ikke hvis du bor på 4.Sal. Men hvis man bor i st. eller 1. så er der ingen problem. Det gør de fleste her i vores baggården i hver fald. Der er altid 1 til flere barnevogen foran hver opgang. Også dem der bor på 3. sal, men der ville jeg være lidt for dovn til at komme op og ned af træppen. Jeg stiller babyalarmen som fungerer fint. Hvis der går under 45min så triller jeg en tur med dem så de sover lidt længere. Hvis det går længere end det, så kommer jeg ned en gang i mellem og tjekker (det vil man også gør, hvis man bor i et hus og du sidder ovenpå. Så vil du også gå ned en gang i mellem og tjekke på barnet der sover udenfor) Men jeg må tilstå, at når de har sovet i soveværelset ind i liften (jeg gyngede dem, hvis de vågnede for hurtigt) med vinduer åbnet har de også sovet godt! Jeg lukkede bare døren, så det ikke ville blive for kold i hele lejligheden og så har jeg brugt baby alarmen også. Og self gik jeg ind og tjekkede en gang i mellem. Det er den friske og køligt luft, der gør, at de sover bedre og ikke at de er udenfor. I andre lande hvor man ikke putter babier udenfor putter de også tit børnen ved siden af en vindue, så det ikke bliver for varmt for dem. Jeg har bare åbnet vinduet. Dem jeg kender med børn på 4.sal uden altan har de enten puttet deres børn derhjemme med vinduet åbnet eller har de planlæg deres dag, så de kan tage en lang tur med dem på det tidspunkt, når de skal sove.

Ville ALDRIG turde stille Laura i en gård efter hvad der skete for en af mine bekendte!

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Odense/2009/11/27/153547.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Vingummien

Mettemus skriver:

Fungerede det godt eller som en nødvendig nødløsning? Jeg tænker at vi må prøve os lidt frem og se hvad der virker for os. Ellers har moren nok også godt af en travetur med vognen med jævne mellemrum

Det fungerede fint. Ingen nødløsning jeg ville i hvert fald anbefale det. Og er dejligt med en tur med vognen

Anmeld

9. august 2010

Cris

Baagøe skriver:

Ville ALDRIG turde stille Laura i en gård efter hvad der skete for en af mine bekendte!

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Odense/2009/11/27/153547.htm

Ja, jeg kan godt forstå dine tanker. Men vores er en lukket gård, man skal bruge en nøgle til at komme ind. Der er rigtig mange barnevogne. Ellers kan det også ske i alle stedder. Jeg ser hver dag barnevogne udenfor butikker, cafeer osv osv i så mange situationer, hvor man liiige skal noget og så kunne sagtens også ske, at der kommer nogle og tager barnevognen. Og der sker, for jeg kender en som hendes barnevognen blev stjolet foran en café. Hun sad inenfor og spiste frokost og har haft pusletaske og babien med. Det er sådan nogle mennesker som gå efter barnevognen og sælger den igen i den blå avis. Men som sagt, man efterlader ikke vognen bare hvor som helst. Man passer lidt på. I forhold til SÅ SÅ SÅÅÅÅÅ MANGE barnevognen som er ude hver eneste dag i Kbh en eneste tilfælde i Odense er sku ikke så slemt synes jeg... Men jeg kan sagtens forstå, at man bliver meget traumatiseret efter sådan en oplevelse

Anmeld

9. august 2010

Pige2009

Cris skriver:

Ja, jeg kan godt forstå dine tanker. Men vores er en lukket gård, man skal bruge en nøgle til at komme ind. Der er rigtig mange barnevogne. Ellers kan det også ske i alle stedder. Jeg ser hver dag barnevogne udenfor butikker, cafeer osv osv i så mange situationer, hvor man liiige skal noget og så kunne sagtens også ske, at der kommer nogle og tager barnevognen. Og der sker, for jeg kender en som hendes barnevognen blev stjolet foran en café. Hun sad inenfor og spiste frokost og har haft pusletaske og babien med. Det er sådan nogle mennesker som gå efter barnevognen og sælger den igen i den blå avis. Men som sagt, man efterlader ikke vognen bare hvor som helst. Man passer lidt på. I forhold til SÅ SÅ SÅÅÅÅÅ MANGE barnevognen som er ude hver eneste dag i Kbh en eneste tilfælde i Odense er sku ikke så slemt synes jeg... Men jeg kan sagtens forstå, at man bliver meget traumatiseret efter sådan en oplevelse

Præcis. Man skal være meget påpasselig uanset hvor man færdes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.