misslea skriver:
Hejsa...
Vi bor i København i en stor 1. sals lejlighed! Vi får en kæmpe stor altan, som vil blive sat op slut sep/start okt - altså lige omkring min termin! Så det er jo helt perfekt!!
Vi har desuden også en fatastisk dejlig lukket gård som vi har planer om at bruge RIGTIG meget (det gør vi nu i forvejen)....! Når lillepigen skal sove i gården vil vi kunne se hende fra vores lejlighed, og ellers har vi jo self. vores babyalarm tændt!! 
Mange hilsner fra Lea
Det lyder da bare som et super skønt sted, helt perfekt!
Vi har fundet en lejlighed, som vi har set første gang og skal se igen i morgen, hvor vi også skal underskrive lejekontrakt. Der er to små altaner, hvor der godt på den ene vil kunne stå en altanbarnevogn, hvor vi så kan tage kassen med ind, men lade stellet stå. Det er ud til en trafikeret vej, så jeg er lidt i tvivl om, om den lille kunne sove derude. Måske er det bare et vanespørgsmål og hvis den aldrig har prøvet andet, vil det måske fungere?
Der udover er der også en stor, dejlig og lukket gårdhave til. Beboerne i resten af ejendommen som også bruger gården er pensionister eller familier - kun få unge mennesker og ingen skumle typer. Problemet er bare at vi ikke kan se ned i gården fra lejligheden. Det er en stuelejlighed, så det vil tage max et minut at rende derned hvis vi kan høre babyalarmen. Men er i tvivl om, om jeg vil have nerver til det? Måske det også bare er et tilvendingsspørgsmål..
Anmeld