1. undersøgelse-kæresten med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Har absolut ikke lyst til at skulle "tjekkes" ved lægen til den første graviditetsundersøgelse, men men men.. Man slipper jo ikke....

Nogle der havde deres kæreste med og er det et plus eller minus?

Overvejer selv at ta ham med, men har i forvejen svært ved at sku "udstille" mig selv på den måde, så ved ikke hvor fedt det er at have ham med???

Nogen der vil dele erfaringer...?

Min forlovede går "kun" med til Jordemoder - det hos lægen behøver han ikke at være med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Belinda83

Min kæreste var med til min første lægeundersøgelse, men i det lægehus som jeg kommer i har de afskaffet at læge skal "se op i dig" så jeg skulle kun have ordnet graviditetspapir, taget blodbrøve, urinprøve og alt det andet som lige skal tjekkes

Anmeld

5. august 2010

HDA2311

Jeg har også været selv afsted til første lægeundersøgelse i begge graviditeter, denne gang (i tirsdag) tror jeg dog gerne han ville have været med. Jeg har skiftet læge siden sidste graviditet og min nye læge kan også lave ultralydsscanninger, så jeg fik lov til at den lille i maven. Ikke at man kan se ret meget så tidligt, men utrolig dejligt at se den bevæge sig og se hjertet blinke.

Det tror jeg gerne han ville have været med til, men jeg vidste ikke på forhånd at det var en mulighed, så han må vente et par uger til NF scanningen med at se den lille.

Anmeld

9. august 2010

Silas&Mille

Jeg har haft kæresten med til begge samtaler vi har haft indtil nu. Der er ikke lavet underlivsundersøgelse eller andet lettere ubehageligt til de undersøgelser. Han var dog ikke med til Glycosebelastningen, men det er jo heller ikke så spændende

Vi har været enige fra starten af at han skal deltage så meget som muligt og heldigvis har hans arbejdsgiver accepteret det og han får fri til alle de læge/JM besøg vi skal til.

Her er det os der er gravide og ikke bare mig, han har jo også bidraget til det 

Anmeld

9. august 2010

Valle81

Anonym skriver:

Har absolut ikke lyst til at skulle "tjekkes" ved lægen til den første graviditetsundersøgelse, men men men.. Man slipper jo ikke....

Overvejer selv at ta ham med, men har i forvejen svært ved at sku "udstille" mig selv på den måde, så ved ikke hvor fedt det er at have ham med???

Hejsa:0)

1: Jeg havde ikke kæreste med til 1. lægeundersøgelse.

2: Jeg fik ikke en GU under nogle af mine graviditeter til nogle af undersøgelserne:0)

Anmeld

9. august 2010

<3

Anonym skriver:

Ork ja min kæreste var "tvangsindlagt" til at deltage i det hele også  glukosebelastningerne! Han ville dog gerne

jamen han gik i gang med at læse den bog om graviditet og barn som man får udleveret og så blev jeg rodet. Det var en fin start på hvordan ens personlige grænser forsvinder og man må bide i det sure æble og bare ... tage det som det komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.