1. undersøgelse-kæresten med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

>>Carina<<

Min kæreste var med til alt. Læge us, jordemoder og scanninger. På nær en jordemoder us. Jeg var rigtig glad for at ha ham med fordi det var en ting vi gik igennem sammen og gjorde mig glad at han viste interesse. Og han sidder jo bare ved din side til gyn us. Han sidder jo ik og kigger op i dig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

oo

jeg fik ikke en gynækologisk ved 1. lægeundersøgelse. me jeg havde Søren med, han har været med til alt og det er rigtig dejligt at være sammen om det HELE min læge vil dog ikke have ham ind i det gynækologiske undersøgelseslokale, sådan af princip, så der har han aldrig været med inde. selvom han jo har siddet ved siden af mig til alle undersøgelserne på fertilitetsklinikken

Anmeld

2. august 2010

Svane83

I følge min læge så laver man ikke GU mere medmindre der er tvivl om hvornår man har haft sidste menstruations første dag så det er ikke sikkert du overhovedet skal have lavet en sådan.

Jeg havde kæresten med, han ville gerne med og desuden så skulle jeg jo have taget blodprøve og der skulle han jo holde mig i hånden , så jeg synes det var dejligt han var med, så har han også fået de samme informationer som mig.

Jeg regner med at tage ham med til alt, medmindre han giver udtryk for at han ikke har lyst.

Anmeld

2. august 2010

Maja_4000

Min kæreste tager kun med til scanninger .. Måske også jordemoder lidt senere hen .. 
Jeg vil gerne have , at hans chef stadig ser ham som "stabil" , selvom han skal være far (: 

Anmeld

2. august 2010

marhemor

Jeg havde ikke min kæreste med til 1. lægeundersøgelse, hvilket både han og jeg synes var helt fint

Til gengæld deltager han i det andet, scanninger, jordemoderbesøg og de efterfølgende lægebesøg, for så ser og hører han også liv derindefra, udover de kærlige puf han får fra babyen 

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Min kæreste gider ikke med til nogle lægebesøg. Men han tager med til alle scanninger og jordemoderbesøg.

Anmeld

2. august 2010

FrkLarsen

Jeg havde man med inde ved 1 undersøgelse, jeg var rigtig glad for at han var der, fordi det var min første GU nogensinde  

Han stod og holdte mig i hånden oppe ved mine skuldre  

Kamilla 39+2

Anmeld

2. august 2010

Thalia

Rockstjernen har aldrig været med til nogle af lægeundersøgelserne når vi har ventet os. Dem vil jeg hellere klare selv.

Han er med til alle scanninger og de fleste JM konsultationer, men ellers synes jeg egentlig det er rart at kunne snakke helt fortroligt med både læge og Jm - det er ikke alle klamheder jeg har lyst til at dele med min mand

Anmeld

2. august 2010

Thalia

Rockstjernen har aldrig været med til nogle af lægeundersøgelserne når vi har ventet os. Dem vil jeg hellere klare selv.

Han er med til alle scanninger og de fleste JM konsultationer, men ellers synes jeg egentlig det er rart at kunne snakke helt fortroligt med både læge og Jm - det er ikke alle klamheder jeg har lyst til at dele med min mand

Anmeld

2. august 2010

CarinaSB

Min kæreste var med til det hele .. jm, læge og scanninger Og grunden til at han var med ved lægen er at jeg er så forbandet bange for underlivs undersøgelser .. Bare jeg høre ordet er jeg ved at tude .. så kæresten tog med og holdte mig i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.