1. undersøgelse-kæresten med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.935 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Anonym trådstarter

Har absolut ikke lyst til at skulle "tjekkes" ved lægen til den første graviditetsundersøgelse, men men men.. Man slipper jo ikke....

Nogle der havde deres kæreste med og er det et plus eller minus?

Overvejer selv at ta ham med, men har i forvejen svært ved at sku "udstille" mig selv på den måde, så ved ikke hvor fedt det er at have ham med???

Nogen der vil dele erfaringer...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

JonTri

Næ jeg havde ikke kæresten med ved læge... det er der jo ingen grund til... I morgen skal jeg igen til 1. lægeus da jeg venter nr 2... kæresten skal ikke med - og i øvrigt har de flere steder afskaffet underlivsundersøgelse, hvis det er den der bekymrer dig.

Det er sjovere for manden at komme til scanninger og evt jordemoderbesøg

Vh Rikke

Anmeld

1. august 2010

VNB

jeg havde min kæreste med og det var da kun et plus!  man får jo en del informationer om forskellige ting, så det er rart at være to til at huske.

du kan jo evt bare bede ham om at gå udenfor imens gyn-undersøgelsen finder sted. det tager ca 5-10 min.

vi har valgt at være med begge to til ALT hvad der vedrører baby. Men synes da kun man skal gøre det hvis det er en hjælp og ikke føles ubehageligt.

Håber du finder ud af det, og mange gange tillykke med graviditeten!

Anmeld

1. august 2010

mor_sabina

Ja det samme her, første gang var manden med inde og hører med da jeg skulle have lavet underlivsdelen, så blev han sendt ud, synes ikke det bliver ´mere behageligt af at han er der.

Men det går rigtig hurtigt og de kigger bare efter om livmoderen er vokset og passser til terminen (cirka) og så mærker hun på den.

Anmeld

1. august 2010

K&S

Anonym skriver:

Har absolut ikke lyst til at skulle "tjekkes" ved lægen til den første graviditetsundersøgelse, men men men.. Man slipper jo ikke....

Nogle der havde deres kæreste med og er det et plus eller minus?

Overvejer selv at ta ham med, men har i forvejen svært ved at sku "udstille" mig selv på den måde, så ved ikke hvor fedt det er at have ham med???

Nogen der vil dele erfaringer...?

Hejsa

Her var manden med ved 1. lægeundersøgelse, den varede over 2 dage, da jeg den ene dag var hos sygeplejersken, som oprettede vandrejournalen med alle de praktiske oplysninger og fik taget blodprøver m.m. og dagen efter hos min egen læge, hvor han undersøgte underlivet for at tjekke, at jeg ikke var længere henne end vi troede (ifht. tidsbestilling af NF-scanning).

Jeg synes, det var dejligt at have manden med  men det er jo forskelligt, hvad man synes...!

Katja

Anmeld

1. august 2010

AnneBJ

Jeg var kun 6+0 da jeg var til læge. Jeg havde ikke min kæreste med, og det passede mig egentlig fint nok, og jeg har ikke fortrudt det. Der skete ikke noget spændende, eller noget jeg ikke kunne fortælle da jeg kom hjem. Om 2 uger skal jeg ned til hende igen, for at få taget blodprøver, her skal han heller ikke med.

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Jeg havde bare mig selv med, hvilket jeg fandt bedst. Synes ikke der var nogen grund til at have en med før scanningerne

K.h. Linda

Anmeld

1. august 2010

LinLin

Min kæreste har kun været med til scanninger (alle 7 ) men ingen jordemoder- og lægebesøg - synes sgu det er temmeligt kedeligt, så jeg har bare spurgt om han har spørgsmål jeg skal stille og så har har fået referat når jeg er kommet hjem...

I øvrigt er jeg ikke blevet "tjekket" (gyn.) før for to uger siden!

Anmeld

1. august 2010

VictorsMoar

Jeg havde ikke min mand med, og jeg fik heller ikke taget en gyn.- undersøgelse, blot blodprøve, urinprøve og måling af blodtrykket. Og fik selvfølgelig en massssse informationer.

Anmeld

1. august 2010

morethanperfect

Jeg har haft min kærest med til alting. Og det skal han fortsat .. Syns det meget rart han bliver sat ligeså meget ind i tingene som jeg <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.