Overvejer at flytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Ihhh Søren altså, sikke et fjollehoved Han bliver helt panikken hvis jeres lille nærmer sig en stikkontakt Per kan lave alt, han er jo også uddannet tømrer. Jeg skulle næsten lægge et par billeder ud af bogreolen imorgen, så du kan se den, og så har jeg stillet bøgerne op efter genre, du ved krimi, historiske romaner, kunstbøger mv. Det er bare så fint.

jaaaaaaa! jeg vil gerne se billeder!! og evt leje Per

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvor godt

Så er det stadig ikke så langt fra Randers Så glæder vi os til at komme på besøg

Og I er meget velkomne

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jaaaaaaa! jeg vil gerne se billeder!! og evt leje Per

Det kan jeg godt forstå, han er meget dygtig, og så synes jeg det er lidt sexet, når han bygger ting til mig

Anmeld

1. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Det kan jeg godt forstå, han er meget dygtig, og så synes jeg det er lidt sexet, når han bygger ting til mig

aj, det kan jeg altså godt forstå

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

aj, det kan jeg altså godt forstå

Jeg tager nogle billeder til dig imorgen, altså af reolen ikke af Per der bygger den.

Anmeld

2. august 2010

Mutti2

Dictes mor skriver:

Og I er meget velkomne

Jeg glæder mig allerede

Anmeld

2. august 2010

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg glæder mig allerede

Jeg kan mærke, at jeg bare så gerne vil have det hus derude, for jeg går og indretter det allerede og kigger på nettet efter ting der vil passe ind derude og jeg har allerede ordnet køknet i mine tanker, jeg bliver vist voldsomt skuffet, hvis det ikke kan lade sig gøre, ihhh, og det tror jeg desværre ikke, at det kan. Bankerne er jo så forsigtige med at låne penge ud for tiden.

Anmeld

9. august 2010

mifune

Det lyder vildt dejligt! Vi har den samme plan, men det skal nok være en gård i Norge...hvsi vi kan holde myggen ud

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

mifune skriver:

Det lyder vildt dejligt! Vi har den samme plan, men det skal nok være en gård i Norge...hvsi vi kan holde myggen ud

åh ja myggen i norge er drabelige Hvis I får jer en gård i Norge, må vi så komme på besøg? Vi er jo i Norge ca to gange om året.

Hvor vil I gerne have sådan en gård?

Anmeld

11. august 2010

mifune

Dictes mor skriver:

åh ja myggen i norge er drabelige Hvis I får jer en gård i Norge, må vi så komme på besøg? Vi er jo i Norge ca to gange om året.

Hvor vil I gerne have sådan en gård?

Vi regner med at finde noget ca en times kørsel nord for Oslo, det heder Hadeland der og ligger ved en lækker fjord som heder Randsfjorden. Super dejligt sted:-) Ja, da skulle I da kikke forbi når I er der oppe:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.