Overvejer at flytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Dictes mor

Ja vi har faktisk fundet drømmegården. Vi har altid drømt om at flytte på landet og bo i ren bonderøv/camilla plum stil med kæmpe køkkenhave og selvforsyning til en hvis grad, og nu ser det ud til, at det måske bliver til noget Vi har lige været ude at se stedet første gang idag, og ja huset indeni trænger til en kærlig hånd, men dem har Per to af, og de er skruet helt rigtigt på, udenfor er alt perfekt ned til mindste detalje, det er lige som jeg havde drømt om. Nu vil Per tage en snak med banken og høre om drømmen kan blive til virkelighed rent økonomisk, ihhh jeg håber det, så jeg kan blive bondekone, og Dicte kan vokse op på landet med dyr og natur omkring sig ligesom Per og jeg begge har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

NaFe

hold da op vor lyder det bare alt alt for skønt... Krydser virkelig fingre for af i kan få jeres drømme hus på landet...

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Det lyder også bare som en rigtig skøn barndom og mulighed at kunne få

Jeg håber Jeres drøm går i opfyldelse!

Anmeld

1. august 2010

ooo

Det lyder rigtig godt.

Jeg er jo selv vokset op på landet, og det var super. Jeg påskønner det så meget når jeg kommer hjem til mine forældre, og kan trisse rundt i deres kæmpe, parkagtige have, og hente grønsager fra urtehave.

Håber at banken er med på at virkeliggøre jeres drøm.

Anmeld

1. august 2010

oo

dét kan jeg virkelig godt forstå I drømmer om!!! jeg håber også banken siger ja, men i mit hoved er du og Per sådan nogle...æh...rigtig ORDENTLIGE mennesker. altså, det mener jeg på den allerbedste måde (!!), men sådan nogle som bankerne godt kan lide, hvis du forstår så hvis I ikke får lov at opfylde drømmen, så ved jeg ikke hvem der gør!! så jeg krydser  for jer og glæder mig til at se billeder

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Det lyder rigtig godt.

Jeg er jo selv vokset op på landet, og det var super. Jeg påskønner det så meget når jeg kommer hjem til mine forældre, og kan trisse rundt i deres kæmpe, parkagtige have, og hente grønsager fra urtehave.

Håber at banken er med på at virkeliggøre jeres drøm.

Jeg læste ikke lige r'et i trisse... Gav en lidt anden betydning

Anmeld

1. august 2010

ooo

kitty skriver:

Jeg læste ikke lige r'et i trisse... Gav en lidt andet betydning

HAHAHA, hvor ville det være en helt anden, og knap så idyllisk version af "den fortabte datter vender hjem - og overtisser hele haven" Meget smukt og rosenrødt.

Nå, Niels synes vist jeg er lidt mærkelig, når jeg sidder her og griner for mig selv. Må hellere opføre mig modent og .... modent.

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Metchen skriver:

HAHAHA, hvor ville det være en helt anden, og knap så idyllisk version af "den fortabte datter vender hjem - og overtisser hele haven" Meget smukt og rosenrødt.

Nå, Niels synes vist jeg er lidt mærkelig, når jeg sidder her og griner for mig selv. Må hellere opføre mig modent og .... modent.

Nej, Morten Korch-idyllen forsvandt lidt

Jeg synes bare du skal grine videre. Der er så meget mænd ikke forstår

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

dét kan jeg virkelig godt forstå I drømmer om!!! jeg håber også banken siger ja, men i mit hoved er du og Per sådan nogle...æh...rigtig ORDENTLIGE mennesker. altså, det mener jeg på den allerbedste måde (!!), men sådan nogle som bankerne godt kan lide, hvis du forstår så hvis I ikke får lov at opfylde drømmen, så ved jeg ikke hvem der gør!! så jeg krydser  for jer og glæder mig til at se billeder

Det var vel nok sødt sagt, jeg er rigtig glad for, at du ser os som ordentlige mennesker

Du kan se gården her:

http://www.boligsiden.dk/salg/634746607/

Anmeld

1. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Det var vel nok sødt sagt, jeg er rigtig glad for, at du ser os som ordentlige mennesker

Du kan se gården her:

http://www.boligsiden.dk/salg/634746607/

åh nej, jeg har kun lige åbnet linket, men frem træder jo sådan et rigtig engelsk hus, som jeg selv drømmer om....SUK! nu krydser jeg endnu mere for jer  x 10.000000000000!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.