Overvejer at flytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

oo

oh boy! det er VIRKELIG lækkert!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

oh boy! det er VIRKELIG lækkert!!!!

Ja udendørs er det bare perfekt, indeni skal det renoveres, men det gør ikke så meget, jeg har tænkt at beholde det gamle køkken, men  male alle skabe og låger den samme blå farve som madam blå kaffekanden, så vil jeg have tallerkenrække og fine blåternede gardiner osv.

Anmeld

1. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Ja udendørs er det bare perfekt, indeni skal det renoveres, men det gør ikke så meget, jeg har tænkt at beholde det gamle køkken, men  male alle skabe og låger den samme blå farve som madam blå kaffekanden, så vil jeg have tallerkenrække og fine blåternede gardiner osv.

jeg tænkte lige på, at det var sådan et køkken der i virkeligheden skulle være blåt men rummene ser dejlige ud, og den 1. sal eller tagetage kan da blive et fantastisk rum til både det ene og det andet, hvis Per kan fixe den slags!

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg tænkte lige på, at det var sådan et køkken der i virkeligheden skulle være blåt men rummene ser dejlige ud, og den 1. sal eller tagetage kan da blive et fantastisk rum til både det ene og det andet, hvis Per kan fixe den slags!

Per kan fikse alt Han har f.eks. lige lavet den fedeste bogreol til mig, som går fra gulv til loft og fylder hele ende væggen i stuen, den er så stor, at det er ligefør man skal bruge en stige for at nå op, han er meget dygtig til alt sådan noget.

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Metchen skriver:

HAHAHA, hvor ville det være en helt anden, og knap så idyllisk version af "den fortabte datter vender hjem - og overtisser hele haven" Meget smukt og rosenrødt.

Nå, Niels synes vist jeg er lidt mærkelig, når jeg sidder her og griner for mig selv. Må hellere opføre mig modent og .... modent.

Hi hi, du er velkommen til at komme og tRisse rundt i haven her så, men måske ikke det andet

Anmeld

1. august 2010

Mutti2

Dictes mor skriver:

Ja vi har faktisk fundet drømmegården. Vi har altid drømt om at flytte på landet og bo i ren bonderøv/camilla plum stil med kæmpe køkkenhave og selvforsyning til en hvis grad, og nu ser det ud til, at det måske bliver til noget Vi har lige været ude at se stedet første gang idag, og ja huset indeni trænger til en kærlig hånd, men dem har Per to af, og de er skruet helt rigtigt på, udenfor er alt perfekt ned til mindste detalje, det er lige som jeg havde drømt om. Nu vil Per tage en snak med banken og høre om drømmen kan blive til virkelighed rent økonomisk, ihhh jeg håber det, så jeg kan blive bondekone, og Dicte kan vokse op på landet med dyr og natur omkring sig ligesom Per og jeg begge har gjort det

WAUW

Hvor er det bare fantastisk flot. Det trænger som du selv siger, til en kærlig hånd nogen steder indenvendig. Men det har også bare så mange muligheder

Og sikke en stue, med alle de vinduer

Ihhh hvor jeg håber det lykkedes for jer. Kan godt forstå det er en drøm for jer

Ihhh hvor er det spændende! Hvor er det henne??

Knus

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

WAUW

Hvor er det bare fantastisk flot. Det trænger som du selv siger, til en kærlig hånd nogen steder indenvendig. Men det har også bare så mange muligheder

Og sikke en stue, med alle de vinduer

Ihhh hvor jeg håber det lykkedes for jer. Kan godt forstå det er en drøm for jer

Ihhh hvor er det spændende! Hvor er det henne??

Knus

Det er lidt syd for Viborg, mellem Viborg og Silkeborg Det er bare så fint, eller det kan det i hvert fald blive

Anmeld

1. august 2010

Mutti2

Dictes mor skriver:

Det er lidt syd for Viborg, mellem Viborg og Silkeborg Det er bare så fint, eller det kan det i hvert fald blive

Hvor godt

Så er det stadig ikke så langt fra Randers Så glæder vi os til at komme på besøg

Anmeld

1. august 2010

oo

Dictes mor skriver:

Per kan fikse alt Han har f.eks. lige lavet den fedeste bogreol til mig, som går fra gulv til loft og fylder hele ende væggen i stuen, den er så stor, at det er ligefør man skal bruge en stige for at nå op, han er meget dygtig til alt sådan noget.

årh, det lyder lækkert! jeg gad godt have sådan en bogreol med stige  Søren er på ingen måde handy....overhovedet!! og selvom han er uddannet fysiker så tør han fx ikke sætte lamper op og den slags  meget besværligt! hver gang jeg skal have fixet den slags, skal jeg have fat i hans ven Karl. og hvis jeg selv skifter pære i en lampe, SKAL jeg tage den ud af stikkontakten og jeg må IKKE putte fingrene ned i fatningen....tsk tsk! det får jeg at vide hver eneste gang, og hallo...det lærte vi da allesammen da vi var 5

Anmeld

1. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

årh, det lyder lækkert! jeg gad godt have sådan en bogreol med stige  Søren er på ingen måde handy....overhovedet!! og selvom han er uddannet fysiker så tør han fx ikke sætte lamper op og den slags  meget besværligt! hver gang jeg skal have fixet den slags, skal jeg have fat i hans ven Karl. og hvis jeg selv skifter pære i en lampe, SKAL jeg tage den ud af stikkontakten og jeg må IKKE putte fingrene ned i fatningen....tsk tsk! det får jeg at vide hver eneste gang, og hallo...det lærte vi da allesammen da vi var 5

Ihhh Søren altså, sikke et fjollehoved Han bliver helt panikken hvis jeres lille nærmer sig en stikkontakt Per kan lave alt, han er jo også uddannet tømrer. Jeg skulle næsten lægge et par billeder ud af bogreolen imorgen, så du kan se den, og så har jeg stillet bøgerne op efter genre, du ved krimi, historiske romaner, kunstbøger mv. Det er bare så fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.