Clara 7 måneder - billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

he he ja det hele var bare oveni hinanden på en gang og så havde hun lige været syg m. indlæggelse, så hun var noget pjevset. den værste nat var jeg oppe 14 gange for at give sut, berolige. hun ville ikke tages op, bare lige høre jeg var der, sådan oplevede jeg det. så enkelte dage sov hun i sin barnevogn for enden af vores seng, så gik det lidt bedre, puha. nu er jeg oppe max to gange imellem 19 og 5.30, så det er ok.

kender det alt for godt.. Vi har også haft perioder med asta, samt indlæggelse.. Og er et helvede.. vi tog hendes tremmeseng ind til os om natten nogle gange, så hun var i nærheden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

kender det alt for godt.. Vi har også haft perioder med asta, samt indlæggelse.. Og er et helvede.. vi tog hendes tremmeseng ind til os om natten nogle gange, så hun var i nærheden..

ja det bliver man nødt til for selv at overleve de værste dage. hun elsker sin barnevogn og jeg kunne så lige rokke den lidt med foden og sige sååå og shhhh så var der ro igen.

ja og før indlæggelsen havde hun haft diarre i 16 dage.

er dog på toppen nu.

Anmeld

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

ja det bliver man nødt til for selv at overleve de værste dage. hun elsker sin barnevogn og jeg kunne så lige rokke den lidt med foden og sige sååå og shhhh så var der ro igen.

ja og før indlæggelsen havde hun haft diarre i 16 dage.

er dog på toppen nu.

dejligt hun er på toppen igen.. Der er ikke noget værre end når ens barn er syg, eller har ondt.. man får sgu også selv helt ondt..

Anmeld

30. juli 2010

Maise

dejligt hun er på toppen igen.. Der er ikke noget værre end når ens barn er syg, eller har ondt.. man får sgu også selv helt ondt..

ja det er skækkeligt, og man er helt på skideren når man så oveni ikke får sin egen søvn. nå jeg må i seng. clara står tidligt op (ca. 5.15.)

Anmeld

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

ja det er skækkeligt, og man er helt på skideren når man så oveni ikke får sin egen søvn. nå jeg må i seng. clara står tidligt op (ca. 5.15.)

hehe ja så må du hellere komme i seng.. skal da lige prale.. asta har sover igennem fra kl. 19-08 siden hun var 6 mdr

Anmeld

31. juli 2010

Maise

hehe ja så må du hellere komme i seng.. skal da lige prale.. asta har sover igennem fra kl. 19-08 siden hun var 6 mdr

åhh din heldige laban. Clara sov fra ca. 19 til lidt i 6 i morges. var kun oppe 1 gang for at amme kl. 2.30. så fin nat for os.

Anmeld

31. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

åhh din heldige laban. Clara sov fra ca. 19 til lidt i 6 i morges. var kun oppe 1 gang for at amme kl. 2.30. så fin nat for os.

Ja det var bestemt en tilfredsstillende nat i må have haft Altid dejligt at sove godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.