Clara 7 måneder - billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Maise

dorthemus skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ihh hvor vi glæder os til at se jer også

Runa og jeg samtaler også nu..det er så dejligt

åhh ja det er bare så hjertegribende når man har den tætte kontakt med dem i armene og man snakker med dem. elsker det så meget. vi glæder os også til at se jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

og sikke skønne piger du har. hvornår har du termin?

åhh er selv bare skruk for at få en lille spæd, nu hvor clara vokser så hurtigt, meeeen får rigeligt travlt det næste stykke tid.

Jamen jeg er sat til den 15 november Glæder mig helt vildt meget

Tark Er osse rigtig stolte af dem Smiler... Ja jeg bliver bare skruk hver gang jeg er ude og gå... Der er barnevogne over det hele synes jeg hehe...

Knus Sussie 24+4

Anmeld

30. juli 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Jamen jeg er sat til den 15 november Glæder mig helt vildt meget

Tark Er osse rigtig stolte af dem Smiler... Ja jeg bliver bare skruk hver gang jeg er ude og gå... Der er barnevogne over det hele synes jeg hehe...

Knus Sussie 24+4

ja når man er skruk ser man gravide og barnevogne alle vegne. ved du hvad det bliver?? savner at være gravid indimellem. har selv kun 1 indtil videre, så bare tanken om at vi en dag skal have 1,2 eller hvem ved flere gør mig held vild skruk.

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

ja når man er skruk ser man gravide og barnevogne alle vegne. ved du hvad det bliver?? savner at være gravid indimellem. har selv kun 1 indtil videre, så bare tanken om at vi en dag skal have 1,2 eller hvem ved flere gør mig held vild skruk.

Nej jeg ved desværre ikke hvad det bliver da baby er meget stædig og kun viste røv til scanningen i uge 19+3, så vi må vente og se til jeg har født Hihi... Elsker at være gravid Det er så skønt simpelthen

Knus

Anmeld

30. juli 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Nej jeg ved desværre ikke hvad det bliver da baby er meget stædig og kun viste røv til scanningen i uge 19+3, så vi må vente og se til jeg har født Hihi... Elsker at være gravid Det er så skønt simpelthen

Knus

uhh bliver spændende. held og lykke med resten af graviditeten og ikke mindst fødslen. Ja det er herre fedt at være gravid.

Anmeld

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

Så bliver min lille pige 7 måneder i morgen. Så tænkte at nu var det på tide med lidt billeder af trunten. VÆRSGO`

Hvor er hun dejlig Tillykke med hende.. kom endelig med mere billedspam af denne lækkermås

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

uhh bliver spændende. held og lykke med resten af graviditeten og ikke mindst fødslen. Ja det er herre fedt at være gravid.

Ja mange tak skal du have Håber osse jeg får en rigtig god fødsel denne her gang smiler...

Anmeld

30. juli 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

Hvor er hun dejlig Tillykke med hende.. kom endelig med mere billedspam af denne lækkermås

tak for de søde ord. ja hun er så skøn når bare ikke der er tænder på vej, varmen driller eller tigerspring arghhh.

Anmeld

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

tak for de søde ord. ja hun er så skøn når bare ikke der er tænder på vej, varmen driller eller tigerspring arghhh.

Altid noget der er en grund til hun er lidt irritabel (staves), så ved du idet mindste hvorfor

Anmeld

30. juli 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

Altid noget der er en grund til hun er lidt irritabel (staves), så ved du idet mindste hvorfor

he he ja det hele var bare oveni hinanden på en gang og så havde hun lige været syg m. indlæggelse, så hun var noget pjevset. den værste nat var jeg oppe 14 gange for at give sut, berolige. hun ville ikke tages op, bare lige høre jeg var der, sådan oplevede jeg det. så enkelte dage sov hun i sin barnevogn for enden af vores seng, så gik det lidt bedre, puha. nu er jeg oppe max to gange imellem 19 og 5.30, så det er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.