Clara 7 måneder - billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Maise

Så bliver min lille pige 7 måneder i morgen. Så tænkte at nu var det på tide med lidt billeder af trunten. VÆRSGO`

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Guldet

Maise skriver:

Så bliver min lille pige 7 måneder i morgen. Så tænkte at nu var det på tide med lidt billeder af trunten. VÆRSGO`

ihh hvor er hun bare skøn.. Tillykke med hende..

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Hvor er hun bare nuttet altså Lige til at hapse hihi... Tillykke med hende

Anmeld

30. juli 2010

Maise

LAURAS MOR skriver:

ihh hvor er hun bare skøn.. Tillykke med hende..

tusind tak ja hun er bare så glad og skøn en pige.

Anmeld

30. juli 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er hun bare nuttet altså Lige til at hapse hihi... Tillykke med hende

tak, jeg hapser hende også dagen lang

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

tak, jeg hapser hende også dagen lang

Hehe selv tak Bliver sq helt skruk nu hihi... Og det var godt at du hapser hende smiler...

Anmeld

30. juli 2010

dorthemus

Altså Maise..jeg har sagt det før og siger det gerne igen og igen...HUN ER SÅÅÅ DEJLIG  Hun har sådan et finurligt ansigt jeg bare ikke kan stå for

Anmeld

30. juli 2010

Maise

dorthemus skriver:

Altså Maise..jeg har sagt det før og siger det gerne igen og igen...HUN ER SÅÅÅ DEJLIG  Hun har sådan et finurligt ansigt jeg bare ikke kan stå for

åhh tak søde Dorthe. ja hun har det kæreste lille fjæs, og hun er begyndt at synge idag uhhhhhhh siger hun og kigger op på stereoanlægget og så griner hun til mig, som om jeg skal tænde. og hun fortæller mig meget lange historier og skælder mig sågar ud indimellem. Det er bare så skægt, du har så meget at glæde dig til.

Ihh vil så gerne se Runa LIVE. Hun ser bare så skøn ud med de dejlige tykke kinder. har skrevet kbh datoen ind i min kalender, skal bare lige have tilmeldt mig.

Anmeld

30. juli 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Hehe selv tak Bliver sq helt skruk nu hihi... Og det var godt at du hapser hende smiler...

og sikke skønne piger du har. hvornår har du termin?

åhh er selv bare skruk for at få en lille spæd, nu hvor clara vokser så hurtigt, meeeen får rigeligt travlt det næste stykke tid.

Anmeld

30. juli 2010

dorthemus

Maise skriver:

åhh tak søde Dorthe. ja hun har det kæreste lille fjæs, og hun er begyndt at synge idag uhhhhhhh siger hun og kigger op på stereoanlægget og så griner hun til mig, som om jeg skal tænde. og hun fortæller mig meget lange historier og skælder mig sågar ud indimellem. Det er bare så skægt, du har så meget at glæde dig til.

Ihh vil så gerne se Runa LIVE. Hun ser bare så skøn ud med de dejlige tykke kinder. har skrevet kbh datoen ind i min kalender, skal bare lige have tilmeldt mig.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ihh hvor vi glæder os til at se jer også

Runa og jeg samtaler også nu..det er så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.