Help please.....barselsdagpenge!!! hvordan....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

lisbethita

Tante Lilla :) skriver:

Det var da så lidt

Det skal lige siges at min arb-giver havde glemt at sende et stk. papir ind til kommunen, men så fik jeg bare min penge en uge senere.

Så om ikke andet, kan du jo høre din arb.giver om han/hun har styr på, det der skal sendes til kommunen...

Nemlig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

GUSO

Hej Lisbeth..
Jeg fik et brev fra kommunen(for et stykke tid siden) hvor der stod, at hvis jeg ikke kontaktede dem så ville jeg bare få barselsdagpenge indtil enbestemt dato, og hvis jeg ønskede at udskyde noget af min barsel skulle jeg kontakte dem..
Så går ud fra det kører automatisk, din arbejdsgiver udfylder også papirer til kommunen hvor de oplyser om hvor længe du modtager løn under barsel, og så giver det sig selv.. eller det burde det gøre..

Knus Camilla (og Sofie)

Ses på onsdag

Anmeld

31. juli 2010

lisbethita

GUSO skriver:

Hej Lisbeth..
Jeg fik et brev fra kommunen(for et stykke tid siden) hvor der stod, at hvis jeg ikke kontaktede dem så ville jeg bare få barselsdagpenge indtil enbestemt dato, og hvis jeg ønskede at udskyde noget af min barsel skulle jeg kontakte dem..
Så går ud fra det kører automatisk, din arbejdsgiver udfylder også papirer til kommunen hvor de oplyser om hvor længe du modtager løn under barsel, og så giver det sig selv.. eller det burde det gøre..

Knus Camilla (og Sofie)

Ses på onsdag

Hej ven :-) Tak ven :-) Du får lige en pm :-) Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.