Køns scan eller md scan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg bor på fyn

Det burde være som de andre scanninger man skal til også være en som fortæller barnets køn (Hvis man selvfølgelig vil vide det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Persille83

Jeg var til kønsscanning da jeg var 15+3 og fik kønnet afvide. Har lige været til md scanning igår - men fik ikke kønnet afvide Vores lille datter vendte forkert, og jordmoderen gad ikke gøre et forsøg på at se kønnet. Så vi er rigtig glade for vi selv betalte for at få kønnet afvide, nu da jordmoderen var ligeglad.

Anmeld

31. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Der er absolut ingen garanti for at de kan se kønnet til en MD-scanning... Strengt taget er det jo ikke det de leder efter at se:0)
Men jeg ville vente med en kønsscanning til ved om de kan se kønnet til MD

Anmeld

31. juli 2010

Fru.Mäes <3

Jeg var til MD-scanning i uge 19, men bette pjevsen vendte helt forkert - så man kunne ikke se kønnet.

SÅ vi valgte at én uge senere, at tage til en kønsscanning i Herning på privat hospitalet.

Det kostede godt nok 825 kr. men det var virkelig ALLE pengene værd  Fik en masse kanon gode billeder med hjem, en dvd med alle billederne også var hun skide sød og lave en masse 3D billeder af bette pjevsen - som egentlig ikke var med i prisen. MEN tror hun havd en god dag den dag...

Kan KUN anbefale at få en kønsscanning - du vil ikke fortryde

Også er det en DRENG der ligger derinde og hygger sig

Anmeld

31. juli 2010

Maja_4000

Jeg har lige været til både kønsscanning og md .. Jeg var 19+0 ved md og 18+3 ved kønsscanningen :p
Vi synes det var lidt dumt at bestille tid inden md .. Men de kunne ikke se kønnet ved md , så vi blev rigtig glade for vi havde gjort det (:
Navlestregen lå i vejen , og hvis den havde gjort det ved kønsscanningen , havde vi fået en ny tid - de har jo "kønsgaranti" (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.