Anonym skriver:
køns scan kan først ses fra fulde 17+0, men en md scan kommer man til fra 20+0 ? Er det så ikke dumt at betale sig til en køns scan ( 900 kr ) når man kan vente de 2ugers tid .
Der står også på hjemmesiden jeg har søgt info på at det er bedst at vente når man nærmer sig de 20+0 for at se køn .
hvor "sent" kan man komme til MD scan ?
hvornår fik i svar på jeres (køn) ?
Hejsa.... :-)
Vi betalte 800 kr for en gennemscanning/kønsscanning da jeg var 18+5 henne! Vi skulle til MD scanning i 21+, men ville gerne være 100 procent sikre på at få kønnet at vide!! 
Det er imidlertid de ALLER bedste 800 kr, vi har givet ud under graviditeten!!! Vi blev scannet i over 45 min, alt blev gennemgået, fortalt og forklaret, og der var OCEANER af tid til spørgsmål og svar 
Scanningsjordemoderen var ikke i tvivl om, at det var/er en pige vi venter!!! 
Vi fik en dvd med hjem med HELE scanningen på samt udprintede billeder og ca. 50 billeder på en cd-rom!!! SUPER FEDT!!!
Da vi et par uger efter var til MD på hospitalet tog selve scanningen ca. 15 min. Det hele gik megegt hurtigt, og sygeplejersken kunne/ville ikke fortælle kønnet (vi sagde ikke på forhånd at vi kendte kønnet)!!! Da vi gik derinde fra, var vi begge MEGET lykkelige over, at vi havde fået en privat scanning 
Det er jo meget individuelt, hvorvidt man mener, at det er spild af penge eller ej, men vi var i hvert fald MEGET tilfredse!! For ja - man skal jo huske, at man på hospitalet skal tjekke om alt e rok med baby og ikke andet... så der er altså ikke nødvendigvis nogen ekstra service... det har de simpelthen ikke tid til!!!
Mange hilsner fra Lea 
Anmeld