Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullen85 skriver: SÅ vil jeg lige være rasmus modsat og sige hamster :-D Leder selv med lys og lygte efter et guld hamster, men de er åbenbart gået af mode... Jeg synes hamstre er meget sjovere, og super gode til at aktivere sig selv... Synes det er så hyggeligt når de kravler rundt på en... :-) Personligt synes jeg marsvin er kedelige... de sidder bare og miver (eller hvad man kan kalde det de siger) :-D Har haft begge dele men har bare elsket elsket mine hamstre... Men det SKAL være et guldhamster for de er noget størrer end de der små grå nogen... :-D Ellers kunne en dego måske være en idé, de er i hvert fald sjove :-)?
SÅ vil jeg lige være rasmus modsat og sige hamster :-D Leder selv med lys og lygte efter et guld hamster, men de er åbenbart gået af mode...
Jeg synes hamstre er meget sjovere, og super gode til at aktivere sig selv... Synes det er så hyggeligt når de kravler rundt på en... :-) Personligt synes jeg marsvin er kedelige... de sidder bare og miver (eller hvad man kan kalde det de siger) :-D Har haft begge dele men har bare elsket elsket mine hamstre... Men det SKAL være et guldhamster for de er noget størrer end de der små grå nogen... :-D
Ellers kunne en dego måske være en idé, de er i hvert fald sjove :-)?
Jeg har kigget på degu , men de skal have alt for meget plads :p En hamster kan sagtens være her .. Og marsvin ville nok lige kunne gå :b
Kæresten vil også helst have hamster - Men det er fordi de ikke lever ligeså længe .. Han synes at den lille så skal have lov at være med at bestemme vores næste dyr :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moma skriver: Husk at ørkenrotter formerer sig med lynets hast
Husk at ørkenrotter formerer sig med lynets hast
Da kun hvis du har en af hvert køn
Jeg har haft marsvin i mange år (dog ikk mer) og har været opdrætter Jeg kan klart anbefale marsvin som kæledyr. Bare husk at marsvin er flokdyr, og skal bo mindst 2 sammen (to hunner eller en hun og en kastrat) og lissom mennesker danner de ikk c-vitamin, så dette skal de ha via deres kost Marsvin kan blive meget tamme. De er nogle værre hyggedyr, som slikker dine fingre, kinder, næse, osv. Spørg hvis du vil vide mere
jeg har haft hamster.. og nej jeg synes ikke det er det vilde hyggedyr over det.. desværre.
har haft deguér men de er altså svære at passe mht mad osv. de dør hvis de keder sig og får let sukkersyge.. men ellers er de nu meget nuttede.
men tror hellere jeg ville vælge en rotte hvis det ikke skulle være et marsvin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128