kan man frabede sig ?! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jennifer skriver:

læste i en anden debat at der kom sosu'er altså ass. elever med ind til ens fødsel..  er det noget man kan frabede sig ?!
har nemlig 4-5 veninder der er i praktik på sygehuset når jeg har termin.
hvor mange mennesker var der ved jeres fødsler ?

det kan du sagtens frabede dig..

Jeg havde en sosu ass med til min, og det fungerede egentlig fint... Men kan da godt forstå du ikke rigtig vil have dine veninder med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Maise

der var kun en med - jordemoderen. dog blev hun skiftet ud tre gange fordi min fødsel varede næsten 24 timer.  endte i aks så kort for aks kom der 2 forskellige læger. en skulle undersøge mig og en skulle lægge rygmarvsbedøvelse.

Anmeld

30. juli 2010

LC

Opdagede ikke helt hvor mange mennesker der faktisk var, for synes de løb ud og ind af døren hele tiden..

men var 2 jordemødre, vidst en 5-6 forskellige læger, en sygeplejerske og en sosu(som senere viste sig at være vores nabo, glad for at jeg først vidste det efter fødslen)

Havde en rimelig kaotisk fødsel med mange læger, men lå slet ikke mærke til hvem der egentelig var i lokalet, eller hvad de stod og sagde.

Kan du ikke sige det til dine veninder, som du ved arbejder der? De respektere vel dit valg og holder sig derfor væk når de ved du ikke ønsker de er der. og måske også rart for dig at du har snakket med dem istedet for at de bare kan læse i journalen at de ikke er velkommen til din fødsel.  

Anmeld

30. juli 2010

Ann.

Jeg kunne ikke frabede mig det. Jeg sagde da vi skulle snakke om fødsel med min JM, at jeg gerne ville være fri for studerende, da jeg som 1. gangs fødende ikke ville være tryk ved det.

Det resulterede også i at jeg fik en studerende som JM, og hun havde bare ikke styr på en skid, hver gang jeg spurgte om noget sagde hun "øhhhhhhhhh det ved jeg faktisk ikke, jeg spørger lige Susanne (JM)) Øhhh WHAT, tænker jeg bare efter de førsgte gange

Jeg var ekstremt utryk, da min rigtig JM ikke var på stuen 95 % af tiden. Jeg blev først tryk da der var vagtskifte og jeg fik en rigtig JM, men der var jeg også 8-9 cm åben og kun 1,5 time fra at skulle presse. GODT der blev vagtskifte siger jeg bare!!!

Anmeld

31. juli 2010

GryHSB

Jennifer skriver:

læste i en anden debat at der kom sosu'er altså ass. elever med ind til ens fødsel..  er det noget man kan frabede sig ?!
har nemlig 4-5 veninder der er i praktik på sygehuset når jeg har termin.
hvor mange mennesker var der ved jeres fødsler ?

Dine veninder må ikke komme ind. De skal gøre opmærksom på de kender patienten - dig - og derefter skal du spørges om de må deltage- Sådan skulle det meget gerne være i forbindelse med en hver form for behandling, dvs. både på psykiske og fysiske sygehuse Da jeg fødte var der sindssygt mange (pga. tvillinger), og ærlig talt - jeg lagde ikke mærke til andre end jordemoderen (og måske lidt min mand ). Held og lykke med fødslen.

Anmeld

31. juli 2010

Mikkel's mor <3

LC skriver:

Opdagede ikke helt hvor mange mennesker der faktisk var, for synes de løb ud og ind af døren hele tiden..

men var 2 jordemødre, vidst en 5-6 forskellige læger, en sygeplejerske og en sosu(som senere viste sig at være vores nabo, glad for at jeg først vidste det efter fødslen)

Havde en rimelig kaotisk fødsel med mange læger, men lå slet ikke mærke til hvem der egentelig var i lokalet, eller hvad de stod og sagde.

Kan du ikke sige det til dine veninder, som du ved arbejder der? De respektere vel dit valg og holder sig derfor væk når de ved du ikke ønsker de er der. og måske også rart for dig at du har snakket med dem istedet for at de bare kan læse i journalen at de ikke er velkommen til din fødsel.  

Jeg har også snakket med dem om det og de har hldigvis ikke noget imod det.

Anmeld

31. juli 2010

Mikkel's mor <3

GryHSB skriver:

Dine veninder må ikke komme ind. De skal gøre opmærksom på de kender patienten - dig - og derefter skal du spørges om de må deltage- Sådan skulle det meget gerne være i forbindelse med en hver form for behandling, dvs. både på psykiske og fysiske sygehuse Da jeg fødte var der sindssygt mange (pga. tvillinger), og ærlig talt - jeg lagde ikke mærke til andre end jordemoderen (og måske lidt min mand ). Held og lykke med fødslen.

Mange tak og 1000 tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.