kan man frabede sig ?! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Mikkel's mor <3

læste i en anden debat at der kom sosu'er altså ass. elever med ind til ens fødsel..  er det noget man kan frabede sig ?!
har nemlig 4-5 veninder der er i praktik på sygehuset når jeg har termin.
hvor mange mennesker var der ved jeres fødsler ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Mira0911

Det tror jeg sagtens du kan frabede... ;)

Da jeg fødte var der ikke nogen studerende med...

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Jennifer skriver:

læste i en anden debat at der kom sosu'er altså ass. elever med ind til ens fødsel..  er det noget man kan frabede sig ?!

der var en jordmor og en studerende mega sød pige...

også kom der lige en læge og en sygeplejske de havde ikke andet af lave så de ville lige se min fødsel dejlig med folk der roser en

Anmeld

30. juli 2010

Mikkel's mor <3

MoarJ skriver:

Det tror jeg sagtens du kan frabede...

Da jeg fødte var der ikke nogen studerende med...

Det håber jeg da godt nok.. ville måske ikke være særdig fedt hvis en af mine veninder stod og gloede lige op i mig  
krydser fingre for at der ikke er noget studerende med ved mig heller.. i hvert fald ikke en jeg kender, så skidt med resten.

Anmeld

30. juli 2010

Mikkel's mor <3

B&J skriver:

der var en jordmor og en studerende mega sød pige...

også kom der lige en læge og en sygeplejske de havde ikke andet af lave så de ville lige se min fødsel dejlig med folk der roser en

damn! det er fint nok at de er der, de skal jo også lære men det behøver dælme ikke være en man kender..
og slet slet ikke lille manden's gudmor..
men spørg de først eller stormer de bare ind ? (:

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Jennifer skriver:

damn! det er fint nok at de er der, de skal jo også lære men det behøver dælme ikke være en man kender..
og slet slet ikke lille manden's gudmor..
men spørg de først eller stormer de bare ind ? (:

men de kom stille og roligt ind og var stille og hende den ene holdte mig i hånden.... så det var jeg super glad for hvor min kæreste stod på den anden siden og lægen sagde du kan godt hvor er du dygtigt osv han var vildt sødt og hende jordmor studerende tog imod barnet  men tror du skal sige hvis det er en du kender ikke skal være der...

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Jennifer skriver:

Ja, det kan du! Det gjorde jeg. Jeg fødte på SKejby som jo er et universitetshospital og da jeg første gang gav udtryk for at jeg gerne ville frabede mig sosu assistenter, falckreddere osv under uddannelse fik jeg at vide at det måtte jeg forvente på et uddannelsesuniversitet. Det blev jeg godt gal i skralden over og kontaktede en ledende jordemor på hospitalet som selvfølgelig bekræftede mig i at det naturligvis altid er kvindend ret at fravælge. Så sådan blev det. Så skulle du være uheldig at rende ind i én der ikke er helt inde i retninslinjerne på området og få et negativt svar, så skal du ikke bare acceptere det. Så ringer du bare ind og beder om at tale med en ledende jordemor og får det skrevet i din journal. Kan også være en god ide for en sikkerheds skyld at nævne det når du går i fødsel og ringer til fg.

Held og lykke med det hele

Anmeld

30. juli 2010

Dictes mor

Selvfølgelig kan du det, det er jo din fødsel.

Anmeld

30. juli 2010

Mikkel's mor <3

Puha så kan jeg ånde lette op.. tak for svar alle sammen

Anmeld

30. juli 2010

Tina2

Jennifer skriver:

Tror bestemt sagtens du kan frabede sig at de kommer ind....

Til Filucas fødsel var der bare JM og så kom der en assistent tilsidst og hjalp....

Ved Milas' fødsel var det også bare JM, og så havde vi min veninde med som er uddannet doula og læser til JM med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.