Logik For Logakker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

line melias mor

Bebsen skriver:

Kunne ikk selv sige det bedre!! Har tidligere sagt at han var velkommen nærmest alt det han vil, vil jo gerne at far og barn får et godt forhold... Det har de så tolket til at hun os var velkommen alt det hun vil... Nej nej nej, sådan leger vi ikke... Hun er aldeles ikke velkommen i mit hjem, med den opførsel hun lægger for dagen... Hun gør en svær situation umulig!!

Men nu er det altså bare nok, vil ikke finde mig i deres P*S, så det kommer til at foregå efter statsamtet anvisninger... Og det er jo ikk meget han så får sin søn at se, men ja... jeg har fået nok!

you go girl og hvis hun stadig ikke fatter en bjæle så skal baby.dk tøserne nok give hende tørt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Bebsen

B&J skriver:

nemlig for den lille kender din stemme dit hjerte slag og ja MAD!! hihihihihi  så tænker den lille da ikke på hvem hun er altså hans nye kæreste hun kan hoppe og danse

Lige præcis, og i og med at jeg har set faren 1 gang de sidste knap 5 måneder, så er det nok heller ikk lige hans stemme der bliver genkendt...

Ej, men det er bare så skørt det her...

Anmeld

29. juli 2010

Bebsen

line melias mor skriver:

you go girl og hvis hun stadig ikke fatter en bjæle så skal baby.dk tøserne nok give hende tørt på

Det er en deal

Anmeld

29. juli 2010

B&J

Bebsen skriver:

Lige præcis, og i og med at jeg har set faren 1 gang de sidste knap 5 måneder, så er det nok heller ikk lige hans stemme der bliver genkendt...

Ej, men det er bare så skørt det her...

nej den kender den lille da slet ikke så når det er så længe siden... men godt den har mor

Anmeld

29. juli 2010

MoarTNoah

Hej alle

Er lige nødt til at dele det her med jer... Som nogle ved er jeg alene, kæresten/barnets far skred da jeg var halvvejs i graviditeten, og vi har haft ret så meget problemer med at samarbejde siden da, hans kæreste er meget inde over og vil bestemme...

Nu er jeg så 38+6 henne, og vi havde for ca en måned siden en fornuftig snak, kun ham og jeg (efter jeg ikke havde hørt fra ham i ca 2 måneder)... Siden da har hans kæreste igen blandet sig (for meget) og besværliggjort samarbejdet.

Idag fortælle han mig så at DE har tænkt sig at tage på hospitalet når jeg skal føde!(havde lovet at give besked når jeg selv tog på hospitalet) Har ret svært ved at forstå hvad hun skal med for... Men skriver så til ham at i og med han ikke kan respektere mine ønsker om at den kontakt vi skal have, kun skal være mellem ham og jeg - som forældre. Og at når han ikke kan respektere mine ønsker vælger jeg at han først får besked når vores søn ér født, og at resten må foregå via statsamtet...  Hvor jeg så får svaret: At når jeg skal have nogen med, så må han da også!!

OMG!!! Er det HAM der skal føde?!?!! Synes da det er ret logisk jeg gerne vil have en veninde med som støtte + en veninde som fotograf, når jeg skal føde...

Skifter lidt mellem at have lyst til at grine og græde, nøjes dog med at grine (nok lidt hysterisk) da denne her situation er SÅ langt ude... Ham og kæresten opfører sig som om jeg er rugemor for deres barn, presser feks meget på for at vide hvornår DE må have ham på samvær hos dem selv osv osv, siger at fordi jeg vil amme er det da ikke nogen grund til at de ikke kan få ham på samvær - så de kan vise ham frem til venner og familie, jeg kan jo malke ud eller han kan få ME... Det går vist ikke rigtigt op for dem at det ikke er amningen der holder mig tilbage fra at "give ham fra mig", JEG skal være klar til at andre skal passe min søn, og min søn skal være klar til at komme fra hans mor...

Ved ikke rigtigt hvad jeg vil med dette indlæg, trængte vist bare til at få luft... Og synes godt nok det er ret morsomt/tragikomisk at fordi JEG skal have nogen med til fødslen, så skal han da osse!!!

NØJ et kvaj! hehe.. kan heller ikke lige lade være med at grine..

Men nu skal du høre hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation, jeg ville for det første slet ikke lade ham komme og se sin søn før efter jeg var kommet hjem fra hospitalet og havde sundet mig lidt og amningen var veletableret. Jeg ville først ringe en uge efter og sige "NU må du gerne komme " - at skulle glo på hans nye kæreste og høre på hende (Ja hun vel vil osse holde den lille) ville pisse mig så meget af at det muligvis ku gå ud over mælken

for det andet ville jeg ikke skrive ham på papirerne som bliver udleveret på hospitalet som omhandler fælles forældremyndighed, - så kan statsamtet tage sig af hvornår de skal have bebse tanken om at HUN skulle have den lille purk halvdelen af tiden ville få mig til at flå håret ud af hovedet (jeg tænker - hun er vel typen der ku være så syg at kalde sig "mor på deltid" og få den lille til at kalde sig mor)

Det er bare mine tanker.. kan godt være jeg skyder helt ved siden af hvordan du føler med det

Men du skal hvertfald have et kæmpe  af mig!

Anmeld

29. juli 2010

line melias mor

KatrineR skriver:

NØJ et kvaj! hehe.. kan heller ikke lige lade være med at grine..

Men nu skal du høre hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation, jeg ville for det første slet ikke lade ham komme og se sin søn før efter jeg var kommet hjem fra hospitalet og havde sundet mig lidt og amningen var veletableret. Jeg ville først ringe en uge efter og sige "NU må du gerne komme " - at skulle glo på hans nye kæreste og høre på hende (Ja hun vel vil osse holde den lille) ville pisse mig så meget af at det muligvis ku gå ud over mælken

for det andet ville jeg ikke skrive ham på papirerne som bliver udleveret på hospitalet som omhandler fælles forældremyndighed, - så kan statsamtet tage sig af hvornår de skal have bebse tanken om at HUN skulle have den lille purk halvdelen af tiden ville få mig til at flå håret ud af hovedet (jeg tænker - hun er vel typen der ku være så syg at kalde sig "mor på deltid" og få den lille til at kalde sig mor)

Det er bare mine tanker.. kan godt være jeg skyder helt ved siden af hvordan du føler med det

Men du skal hvertfald have et kæmpe  af mig!

er så enig. jeg ville syntes det var fint hvis han kom men ikke sammen med hans kæreste. hun har ingenting overhoved at lave der. tænk der findes kvinder som opfører sig sådan

Anmeld

29. juli 2010

MoarTNoah

line melias mor skriver:

er så enig. jeg ville syntes det var fint hvis han kom men ikke sammen med hans kæreste. hun har ingenting overhoved at lave der. tænk der findes kvinder som opfører sig sådan

Det tænker jeg osse.. hun må dælme have fået en forkert opdragelse med den opførsel!

Anmeld

29. juli 2010

Lullaby

Nu får jeg nok på puklen her men jeg må sige at jeg synes at du er ret usympatisk. Det er JERES barn og ikke dit. Derfor kan DU da ikke bestemme alting bare fordi du er moren.

Jeg går meget ind for fædres rettigheder, selvfølgelig skal han da kunne vise sit barn frem for venner og være en stolt far selvom i ikke er sammen længere. Det er måske bare et par timer men det skal han da have mulighed for og det er da det bedste for barnet at han/hun (kan ikke huske hvilket køn) allerede nu får et godt og solidt forhold til sin far. Og så må du da sætte dine egne behov til side. Bliver meget provokeret af at du siger at faren må se sit barn når DU er klar til at give ham/hun fra dig. Nej. Han er faren og har da ret til at se han/hun, også selvom I har haft det rigtig skidt sammen og han har en latterlig kæreste. Se dog ud over dine egne behov. Hvis det var du ikke ville have faren inde i billedet så kunne du jo have valgt en anonym donor men i og med du har valgt en mand som du har knaldet med må du da også være en voksen og se i øjnene at han også skal se jeres barn og være en far for ham/hun.

Anmeld

29. juli 2010

Lullaby

Og jeg må da også indrømme, at jeg synes det er godt at hun vil så gerne det her barn som ikke er hendes og bakker op om at de skal have så meget samvær med ham/hende som muligt. Ikke at jeg siger hun skal med til fødslen men bagefter synes jeg da at hun skal se det barn som hun forhåbentligt også kommer til at være en del af..

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

Bebsen skriver:

Knold er et alt for pænt ord!! Har virkelig prøvet at være flink, samarbejdsvillig osv osv, selvom jeg kun bliver mødt med det modsatte fra "deres lejr"... Nu er det bare nok!

Hans kæreste bliver ved med at holde på at fordi samvær kommer til at foregå i deres hjem, vil hun blive ved med at blande sig...

Men ja, jeg holder på at han først får besked når fødslen er overstået, vil gerne kunne "nyde" min fødsel, og ikke stresse/være irriteret over at vide at de 2 bare står og venter på at jeg er færdig...

Husk at fortælle jordemoderen (med billede endda måske) at de to ikke skal have lov at komme ind på fødestuen, hvis de nu alligevel får nys om at du er der, og de så dukker op....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.