Inge fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Camilla_a

LotteN skriver:

jeg syens godt nok denne tråd burde smides langt væk og nederst i skraldespanden, for som en anden skriver - håberi kke hun har en bruger herinde, sådan som i sidder og sviner hene til - synes jeg ikke er helt fair. Stakkels pige....  hold sådanne meninger for jer selv eller over PB. Læste jeg sådan noget om mig selv herinde ville jeg godt nok føle mig meget såret...

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

NaFe

Som sagt... oprettede tråden for a vise vor charmerende annabel var, ikke for a disse inge...

Anmeld

29. juli 2010

B&J

NaFe skriver:

Som sagt... oprettede tråden for a vise vor charmerende annabel var, ikke for a disse inge...

ja hun er blevet en lille charmetrold så lige dem i tvet i går eller ja kan ikke lige huske det man da hun skulle føde også det billede ej hvor går det hurtigt.. de bliver alt for hurtige store

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

B&J skriver:

ja hun er blevet en lille charmetrold så lige dem i tvet i går eller ja kan ikke lige huske det man da hun skulle føde også det billede ej hvor går det hurtigt.. de bliver alt for hurtige store

Ja os derfor jeg blev så overrasket, hun er jo blevet så stor, troede jo stadig det var en lille bebs hun havde... så ja, tiden flyver da afsted...smiler

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

NaFe skriver:

haha..ja hun ligner bestemt ikke moren..

Hvis du nu kigger godt efter, så jo så har hun sindssygt mange Yvonne-træk synes jeg..... prøv at lur igen, og tjek så de forskellige anisgtstræk ud

Anmeld

29. juli 2010

B&J

mariamiss6 skriver:

Hvis du nu kigger godt efter, så jo så har hun sindssygt mange Yvonne-træk synes jeg..... prøv at lur igen, og tjek så de forskellige anisgtstræk ud

det syntes jeg også både munden næsen og hendes øjenbryn... så mon de ikke har den samme hår farve også hvos nu inge ikke var farvet

Anmeld

29. juli 2010

B&J

NaFe skriver:

Ja os derfor jeg blev så overrasket, hun er jo blevet så stor, troede jo stadig det var en lille bebs hun havde... så ja, tiden flyver da afsted...smiler

hihihi ja jeg troede også stadig hun var en lille baby ups 

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

mariamiss6 skriver:

Ja det må jeg da lige nær-studerer...smiler...

køn er ungen i hvert fald...

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

Jeg synes faktisk at hele ansigtet på Inges pige ligner Inge rigtig meget...

De har præcis samme mund, med samme holdning.
Præcis samme hovedform, med præcis samme kæbelinie, og præcis samme høje og flot markerede kindben.
Samme næse - trods det at pigen endnu ikke er ret gammel.
Og så synes jeg faktisk også der er noget helt bestemt - men udefinerbart - ved hendes øjne.
Inges øjne er noget smallere, mens den lilles øjne er meget store og åbne, alligevel synes jeg der er nogle træk der ligner helt på en prik

Anmeld

29. juli 2010

4kløver

mariamiss6 skriver:

Jeg synes faktisk at hele ansigtet på Inges pige ligner Inge rigtig meget...

De har præcis samme mund, med samme holdning.
Præcis samme hovedform, med præcis samme kæbelinie, og præcis samme høje og flot markerede kindben.
Samme næse - trods det at pigen endnu ikke er ret gammel.
Og så synes jeg faktisk også der er noget helt bestemt - men udefinerbart - ved hendes øjne.
Inges øjne er noget smallere, mens den lilles øjne er meget store og åbne, alligevel synes jeg der er nogle træk der ligner helt på en prik

Ja hun ligner sin mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.