Inge fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

NaFe

Faldt lige over denne artikel på se og hør...

Hold op vor jeg bare syntes af inges datter Annabel ser alt alt for dejlig ud... se lige de øjne der bare stråler....total charme trold....

http://slave1.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20modre%20ny%20far%20inge%20yvonne.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

LouiseNielsen

Ja er utroligt hun har kunne få så sød en datter... For køn er hun dælme ikke selv!!

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

NaFe skriver:

Fladt lige over denne artikel på se og hør...

Hold op vor jeg bare syntes af inges datter Annabel ser alt alt for dejlig ud... se lige de øjne der bare stråler....total charme trold....

http://slave1.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20modre%20ny%20far%20inge%20yvonne.aspx

Ja, hun er da godt nok køn. Hmm... Må da næsten være faren hun har det udseende fra

Anmeld

29. juli 2010

B&J

hvor er hun bare dejlig og sikke øjne

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

LouiseNielsen skriver:

Ja er utroligt hun har kunne få så sød en datter... For køn er hun dælme ikke selv!!

hehe...nemlig..og derfor jeg bare tænkte...wow et kønt barn...

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

linselouise skriver:

Ja, hun er da godt nok køn. Hmm... Må da næsten være faren hun har det udseende fra

haha..ja hun ligner bestemt ikke moren..

Anmeld

29. juli 2010

LouiseNielsen

NaFe skriver:

hehe...nemlig..og derfor jeg bare tænkte...wow et kønt barn...

Seriøst, jeg forstår ik hun har kunne blive gravid.... For det kræver jo en stiv diller, og forstår jeg ikke helt kan lade sig gøre med hende....

Anmeld

29. juli 2010

Daisy

Hun minder mig lidt om Olson tvillingerne ( Mary-Kate og Ashley )

Anmeld

29. juli 2010

B&J

hold da op håber godt nok ikke Inge har profil her inde det ville da såre hende dybt hun har en virkelig smuk datter men syntes da ikke hun er grib. en alm pige vil jeg sige.... så er jeg mindst lige så grim.... fordi jeg har fået en smuk søn..

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

LouiseNielsen skriver:

Seriøst, jeg forstår ik hun har kunne blive gravid.... For det kræver jo en stiv diller, og forstår jeg ikke helt kan lade sig gøre med hende....

hahahahaha, ej må indrømme at jeg selv har tænkt det samme Hun har sgu ikke været videre heldig må man sige, og hendes navne hjælper ligefrem heller ikke på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.