Inge fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

LouiseNielsen

linselouise skriver:

hahahahaha, ej må indrømme at jeg selv har tænkt det samme Hun har sgu ikke været videre heldig må man sige, og hendes navne hjælper ligefrem heller ikke på det...

Hehe.... Nå må hellere stoppe her, kan se folk bliver stødt over det vi skriver.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

LotteN

jeg syens godt nok denne tråd burde smides langt væk og nederst i skraldespanden, for som en anden skriver - håberi kke hun har en bruger herinde, sådan som i sidder og sviner hene til - synes jeg ikke er helt fair. Stakkels pige....  hold sådanne meninger for jer selv eller over PB. Læste jeg sådan noget om mig selv herinde ville jeg godt nok føle mig meget såret...

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

LouiseNielsen skriver:

Hehe.... Nå må hellere stoppe her, kan se folk bliver stødt over det vi skriver.....

ja, sidespor! Men super køn datter hun har fået sig

Anmeld

29. juli 2010

B&J

LouiseNielsen skriver:

stødt nej syntes bare det er forkert.... Tænk hvis hun sad her inde...  tror da ikke der er nogle der vil havde det godt med af man skriver sådan om dem på denne side.... syntes ellers altid folk er så søde og venlige her inde

Anmeld

29. juli 2010

B&J

LotteN skriver:

jeg syens godt nok denne tråd burde smides langt væk og nederst i skraldespanden, for som en anden skriver - håberi kke hun har en bruger herinde, sådan som i sidder og sviner hene til - synes jeg ikke er helt fair. Stakkels pige....  hold sådanne meninger for jer selv eller over PB. Læste jeg sådan noget om mig selv herinde ville jeg godt nok føle mig meget såret...

nemlig....

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

LotteN skriver:

Rolig nu...

oprettede ikke tråden for a disse inge..men vise vor smuk en pige hun har fået sig....

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

-beklager at jeg kommer til at tænke højt nogle gange... Godt ord igen

Anmeld

29. juli 2010

heaven

LotteN skriver:

well said!!!!!

Jannie

Anmeld

29. juli 2010

LotteN

NaFe skriver:

Rolig nu...

oprettede ikke tråden for a disse inge..men vise vor smuk en pige hun har fået sig....

ved jeg godt du gjorde og jeg vil give dig ret - hold da op hun er køn...

Men tråden tog bare en lidt forkert drejning!

Anmeld

29. juli 2010

NaFe

LotteN skriver:

ved jeg godt du gjorde og jeg vil give dig ret - hold da op hun er køn...

Men tråden tog bare en lidt forkert drejning!

Helt sikkert det jeg enig i....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.